یک دستگاه خودروی سواری پراید با پنج میلیون و 580 هزار تومان خلافی و 170 فقره تخلف توسط ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی شهر اصفهان شناسایی و توقیف شد.
کد خبر: ۶۲۸۲۳۷
توقیف پراید با بیش از 5 میلیون تومان خلافی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ حسین غلامی رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان گفت: صبح امروز یک دستگاه خودروی سواری پراید که قصد ورود به طرح زوج و فرد را داشت توسط ماموران این پلیس متوقف شد.

وی با بیان اینکه راننده این خودرو فاقد هرگونه مدارک رانندگی و خودرویی بود، افزود: در بررسی ها و استعلامات انجام شده در خصوص سابقه تخلفات مشخص شد، این خودرو دارای پنج میلیون و 580 هزار تومان خلافی می باشد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان اظهار کرد: همچنین دارای 30 نمره منفی و 170 فقره تخلف در کارنامه راننده خودرو به ثبت رسیده است که بیشترین تخلفات وی سرعت و سبقت غیر مجاز، استفاده از تلفن همراه، نبستن کمربند ایمنی، عبور از چراغ قرمز و عدم رعایت حق تقدم است که تمامی این تخلفات در زمره تخلفات حادثه ساز به شمار می آید.

وی افزود: این خودرو بر اساس قانون جدید راهنمایی و رانندگی توقیف و به پارکینگ منتقل و راننده خودرو نیز پس از اعمال قانون جهت سیر مراحل قانونی به پلیس راهنمایی و رانندگی استان معرفی شد.

سرهنگ غلامی با بیان اینکه تحقیقات نشان می دهد که تنها یک درصد از جمعیت رانندگان کشور مرتکب تخلفات تکراری می شوند و امنیت راه ها را به هم می ریزند، افزود: امیدواریم با اعمال سخت گیری های قانونی از بروز تخلفات در راه های شهری و برون شهری جلوگیری گردد و فرهنگ رعایت قانون را در بین رانندگان بسط و گسترش دهیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
كشك بادمجون
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
۰
۰
فلفل نبین چه ریزه ...!
قاضی عادلی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
۰
۰
فقط اعدام!
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها