تنظیم قرار سرقت هنگام کشیدن قلیان

بچه محل های زورگیر دستگیر شدند

متهمانی که با توسل به زور اقدام به کیف قاپی و سرقت از شهروندان کرجی می کردند دستگیر و در بازجویی به 65 فقره سرقت اعتراف کردند.
کد خبر: ۶۲۷۰۰۶
انهدام باند سارقان زورگیر در کرج

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ سید حسین سید حقیقی فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر دستگیری دو نفر سارق کیف قاپ در منطقه فردیس، رسیدگی به این موضوع در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری 23 فردیس قرار گرفت.

وی افزود: با اعزام ماموران به آدرس مورد نظر، زن جوانی به آنها مراجعه و اظهار کرد که در حال عبور از خیابان بوده که راکبان یک دستگاه موتور سیکلت کیف وی را با توسل به زور از وی قاپیده و متواری می شوند که پس از طی مسافتی با کمک اهالی محل و شهروندان هر دو نفر دستگیر می شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج اظهار کرد: متهمان به هویت های «ش- ق» و «ح - ق» به کلانتری انتقال و مورد بازجویی قرار گرفته که سرانجام به 65 فقره سرقت و زورگیری اعتراف کردند.

سرهنگ سید حقیقی با اشاره به این مطلب که تاکنون تعداد زیادی از مالباختگان با تلاش های پلیس کرج و اعترافات متهمان شناسایی شده اند، افزود: متهمان به همراه پرونده متشکله جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها