فرمانده انتظامی شهرستان تربت حیدریه از دستگیری سارقی خبر داد که در غیاب خواهرش نیم کیلوگرم طلای وی را ربود.
کد خبر: ۶۲۵۷۰۶
سارق به جواهرات خواهرش هم رحم نکرد

سرهنگ محمدامین شاهرخی گفت: در پی اعلام شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه مقادیر قابل توجه طلا و جواهر به وزن تقریبی نیم کیلوگرم از داخل منزلش به سرقت رفته، موضوع دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران اداره مبارزه با سرقت و تشخیص هویت با حضور در صحنه جرم و بررسی دقیق دریافتند که سارق یا سارقان با شکستن شیشه در پارکینگ و باز کردن قفل وارد ساختمان شدند، افزود: بررسی‌ها نشان داد که سارق پس از ورود به ساختمان با اطلاع، سراغ نیم کلیوگرم طلا و جواهرات مالباخته رفته و آن را می‌رباید.

سرهنگ شاهرخی با بیان اینکه ماموران در بررسی‌های تخصصی به برادر زن مالباخته مظنون شده و تحقیقات خود را برای تعیین نقش این فرد در سرقت متمرکز می‌کنند، اظهار کرد: سرانجام این فرد در عملیات پلیسی دستگیر و ضمن قبول بزه انتسابی اعلام کرد که جواهرات مسروقه را به طرز ماهرانه‌ای را در حیاط منزلش مخفی کرده است.

وی با بیان اینکه این سارق از قبل از محل اختفای جواهرات خواهرش اطلاع داشته و در غیاب آنها اقدام به سرقت می‌کند، افزود: با پیدا شدن سارق، مشخص شد که چندی پیش نیز از منزل پدر زن سارق مقداری جواهرات به ارزش 15 میلیون تومان به سرقت رفته است که این فرد به این سرقت نیز اعتراف کرد.

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان تربت حیدریه، متهم به همراه پرونده متشکله در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها