عامل کلاهبردای میلیاردی از 250 شهروند مشهدی که با اخذ مبلغ 150 میلیون ریال وعده خانه دار شدن به مالباختگان را داده بود، شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۶۲۳۶۳۶
کلاهبرداری میلیاردی به بهانه خانه دار شدن

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ حسین بیدمشکی رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: در پی شکایت جمعی از شهروندان مشهدی مبنی بر کلاهبرداری یک شرکت انبوه ساز از آنها با وعده خانه دار شدن، تیمی از ماموارن پلیس آگاهی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با بررسی اظهارات شاکیان دریافتند که شرکتی با تبلیغات گسترده و جذاب خود و با وعده «صاحب آپارتمان شوید» مبلغ 150 میلیون ریال را از شهروندان کم درآمد و آسیب پذیر دریافت کرده و تا کنون هیچ گونه اقدامی برای ساخت مسکن و تحویل آن به متقاضیان انجام نداده است.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: با توجه به اهمیت موضوع تیمی منسجم از اداره مبارزه با جرائم اقتصادی ماموریت یافت اقدامات فنی و اطلاعاتی خود را به منظور بررسی و صحت و سقم این موضوع آغاز کند.

وی افزود: در آغاز ورود به این پرونده کارآگاهان اقدام به دعوت تعدادی از این شکات به اداره مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس آگاهی کرده و با اخذ اظهاراتشان، اطلاعاتی را از گرداننده این شبکه عظیم کلاهبرداری به دست آوردند و با بررسی دقیق تر متوجه شدند که این فرد دارای سابقه محکومیت کیفری به اتهام جعل اسناد، مدارک، مهر، اساسنامه و سوءاستفاده از اعتبار شرکتی خصوصی دیگر می باشد.

سرهنگ بیدمشکی تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده با یک سری کار اطلاعاتی گسترده مخفیگاه متهم را شناسایی و او را با هماهنگی مقام قضایی دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی در خاتمه ضمن بیان اینکه تاکنون تعداد 250 نفر متقاضی به این فرد سودجو مراجعه و تاکنون هیچگونه ملکی را دریافت نکرده اند، افزود: نامبرده طی چندین مرحله با استفاده از وجوهات حاصله از طریق غیر مشروع و اخذ تسهیلات به پشتوانه این وجوهات اقدام به خرید اموال کرده است که املاک و دارائی های وی توسط پلیس شناسایی و طی گزارشی به بازپرس  اعلام و پرونده وی به صورت ویژه در حال بررسی می باشد. 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها