فرمانده پایگاه پنجم رزمی هوانیروز به مناسبت 15 آذرماه سالروز شهادت شهیدسرلشکر خلبان کشوری هوانیروز را نگین درخشنده هشت سال دفاع مقدس برشمرد.
کد خبر: ۶۲۲۷۵۲
هوا نیروز نگین درخشنده هشت سال دفاع مقدس

سرهنگ خلبان عبدالرضا خدادادی در پیامی به مناسبت  15 آذر ماه روز هوانیروز و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس به ویژه شهدای این نیرو، گفت: تاریخ ایران اسلامی خاطرات نبرد حماسه آفرین رزمندگانی چون شهید کشوری را در اوراق زرین خود به یادگار خواهد داشت تا در هر عصری آن را به عنوان پر افتخارترین و ارزشمندترین میراث قهرمانان به نسل های آینده ایران زمین تقدیم کند.

وی افزود: شکی نیست که نسل امروزی ما با داشتن خلبانان  قهرمانی مانند شهید کشوری، شیرودی و آبیل، به یاری قادر متعال همواره مانند نگینی در تاریخ سراسر افتخار ایران اسلامی خواهد درخشید.باید بر پدران و مادران غیرتمندی که فرزندان شایسته ای را برای دفاع از تمامیت ارضی وطن عزیزمان ایران و حفظ نظام جمهوری اسلامی تربیت کره اند، درود فرستاد.

سرهنگ خلبان خدادادی اظهارکرد: هوانیروز هم مانند سایر یگان های ارتش جمهوری اسلامی ایران از قبل از آغاز جنگ تحمیلی در مقابله با خود فروختگان نفوذی غرب کشور و در طول 8سال دفاع مقدس با دشمنان قسم خورده انقلاب و هم زمان مبارزه با اشرار و قاچاقچیان در جنوب و شرق کشور با رشادت و دلاوری های خلبانان و مهندسان فنی نقش به سزایی را ایفا کرده و افتخارجاودانی برای این یگان قهرمان به ارمغان آوردند.

فرمانده پایگاه پنجم رزمی هوانیروز افزود: امروز نیز به حول و قوه الهی با رهنمودهای فرمانده معظم کل قواو تدابیر سلسله مراتب فرماندهی با عظم و اراده ای راسخ و صلابتی آهنین آماده است که در دفاع از نظام جمهوری اسلامی به پیروی از ولایت، از خاک و میهن خود تا سرحد جان در مقابله دشمنان دون جانفشانی کند.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۱
عبداله شفیعی
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۱
۰
۰
یک نظامی به تمام عیار یک اسطوره تاریخ به خود نخواهد دید مرد تکرار نشدنی درود بر سرهنگ دلیر هوانیروز عبدالرضا خدادادی
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها