رئیس مجلس در دیدار با یوسف بن علوی وزیر خارجه عمان، گفت: به‌طور حتم باید حقیقت قضیه سوریه درک شود، همچنین لازم است اجلاس ژنو 2 از دستور کار روشنی برخوردار باشد تا حقوق همه قومیت‌ها و مذاهب در سوریه حفظ شود.
کد خبر: ۶۲۲۵۵۶
اجلاس ژنو ۲ از دستور کار روشنی برخوردار باشد

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، یوسف بن علوی وزیر خارجه عمان با حضور در محل اقامت دکتر علی لاریجانی در مسقط، با وی دیدار و گفت وگو کرد.

رئیس مجلس در این دیدار با بیان اینکه روابط سیاسی دو کشور ایران و عمان مثبت است، تصریح کرد: دو کشور باید درجهت تقویت روابط اقتصادی نیز کوشا باشند.

لاریجانی با اشاره به وضعیت و بحران سوریه، گفت: به‌طور حتم باید حقیقت قضیه سوریه درک شود، همچنین لازم است اجلاس ژنو 2 از دستور کار روشنی برخوردار باشد تا  حقوق همه قومیت‌ها و مذاهب در سوریه حفظ شود.

یوسف بن علوی در این دیدار با اشاره به ضرورت استقرار آرامش در منطقه، گفت: مردم خواستار آرامش و امنیت در منطقه هستند، همچنین دو کشور ایران و عمان  باید برای استقرار آرامش در منطقه با یکدیگر همکاری خوبی داشته باشند.

وزیر خارجه عمان با اشاره به بحران  سوریه و اهمیت و موفقیت اجلاس ژنو2، ادامه داد: مهمترین مسئله تعارض بین معارضان داخل و خارج از سوریه است.

همچنین در این دیدار درباره زمینه‌های همکاری و گفت‌وگوی دو جانبه بین ایران و عمان بحث و تبادل و نظر شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها