معاون وزیر راه و شهرسازی مطرح کرد

زمزمه افزایش قیمت سوخت در دولت

رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت خبر داد:

افزایش کمک های دولت برای نوسازی خودروهای فرسوده

با مصوبه جدید دولت یازدهم، نوسازی خودرو های فرسوده در سال جاری با رونقی چشمگیر در حال انجام است و در تلاشیم تا نوسازی خودروهای فرسوده در بخش های مختلف به ویژه تاکسی با موفقیت دنبال شود.
کد خبر: ۶۲۲۳۲۶
افزایش کمک های دولت برای نوسازی خودروهای فرسوده

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت، سید مجتبی شفیعی رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت از افزایش سه برابری کمک های بلاعوض دولت برای نوسازی ناوگان حمل و نقل کشور خبر داد و گفت: با اصلاحاتی که در آیین نامه مربوط به اسقاط خودروهای فرسوده تصویب شده، مرحله جدید اجرای این طرح با استقبال بسیار خوبی مواجه شده است.

وی با بیان اینکه مصوبه جدید ابلاغ شده است، افزود:اجرای طرح خروج خودروهای فرسوده را برنامه ریزی کرده ایم و سایت ثبت نام خودروهای فرسوده به نشانی www.farsoodeh.ir نیز فعال است و مراکز اسقاط خودرو فعالیت خود را در سراسر کشور با جدیت دنبال می کنند.

رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت گفت: تا به حال بیش از 35هزار نفر برای خروج خودروهای فرسوده خود ثبت نام کرده اند که در مقایسه با عملکرد هشت ماهه اخیر بسیار قابل توجه است.

شفیعی تاکید کرد: متقاضیان هر چه زودتر نسبت به ثبت نام برای خروج خودروهای فرسوده خود اقدام کنند تا در اولویت دریافت کمک های بلاعوض قرار گیرند.

به گفته وی، 25 میلیون ریال در قبال اسقاط خودرو و سه میلیون ریال نیز معادل ارزش لاشه خودرو به متقاضیان پرداخت می شود که این رقم نسبت به سال قبل افزایش قابل توجهی داشته است.

رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت با اشاره به آلودگی هوا در کلانشهر ها از کلیه دستگاه های مرتبط درخواست کرد تا با ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت در خروج خودروهای فرسوده همکاری کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها