رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس عنوان کرد:

تحول در علوم انسانی، مطالبه جدی از وزیر علوم

رئیس کمیسیون آموزش وتحقیقات:

اتهامات وارده را در دادگاه پاسخ می‌دهم

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، با رد اتهامات مطرح شده در زمینه اظهارات وی درباره وزیر علوم،تحقیقات و فناوری در جلسه این کمیسیون، گفت: بدون‌شک تمام این اتهامات دروغ است و نوارهای ضبط شده در کمیسیون نمونه‌ای بر رد ادعاهای مطرح شده است.
کد خبر: ۶۲۲۳۰۷
اتهامات وارده را در دادگاه پاسخ می‌دهم

محمدمهدی زاهدی  با یادآوری اتهامات وارد شده به وی درباره اظهاراتش درباره فرجی دانا و امضای 1079 تن از استادان دانشگاه‌های سراسر کشور که خواستار عذرخواهی رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از جامعه علمی کشور شدند، افزود: افراد امضا کننده از روسای دانشگاه‌ها نبودند بلکه طیف خاصی از اساتید دانشگاه‌ها را تشکیل می‌دهند که من هیچ‌گاه تمایلی برای ورود به حواشی ندارم.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: به طور حتم من به این اتهامات این‌گونه پاسخ نخواهم داد و دفاعیات خود را در دادگاه پیگیری می‌کنم.

این نماینده مردم در مجلس نهم،‌ با بیان اینکه باید افرادی که جز فتنه‌طلبی و ایجاد حاشیه در کشور کاری ندارند در دادگاه پاسخگو باشند، یادآور شد: این اتهامات برای به حاشیه کشاندن من است بنابراین باید این موضوع در دادگاه رسیدگی شود.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس نهم،‌ با بیان اینکه انتساب اظهارات وارده به وی درباره وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در جلسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس کذب است، تصریح کرد: بدیهی است که تمام این حرف‌ها دروغ است زیرا در کمیسیون هیچ‌ صحبتی به این شکل صورت نگرفت و نوارهای ضبط شده در کمیسیون نمونه‌ای برای رد ادعاهای مطرح شده است.

زاهدی، تاکید کرد: برای آنکه افکار عمومی نیز به این باور برسند که در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس هیچ اتفاق خاصی نیفتاده بهتر است هم مسئولان روزنامه ایران و هم کسانی که این نامه را از طریق ایمیل تهیه کردند و باعث فریب خوردن عده‌ای از اساتید دانشگاهی شدند تا پای نامه را امضا کنند، به دادگاه فرا خوانده شوند.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی،‌ گفت: اساتیدی که نامه مذکور را به امضا رساندند فریب کسانی را خوردند که این نامه را تهیه کرده‌اند؛ به طور حتم مسئولان مذکور باید در این خصوص سند و مدرک خود را در دادگاه ارایه دهند تا نسبت به این مهم شفاف‌سازی صورت گیرد.(خانه ملت)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها