نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: به دستور ریاست مجلس شورای اسلامی نمایندگان اقتصاددان در قالب کمیته‌ای چگونگی اجرای قانون هدفمندی یارانه ها و نرخ ارز در لایحه بودجه را بررسی می کنند.
کد خبر: ۶۲۲۲۹۴
تشکیل کمیته اقتصاددانان مجلس برای بررسی هدفمندی دربودجه 93

غلامرضا تاجگردون  با بیان اینکه از مسئولان دولت یازدهم انتظار می رفت برای رایزنی در خصوص لایحه بودجه 93 در کمیسیون برنامه و بودجه حضور یابند.

نماینده مردم گچساران در مجلس شورای اسلامی عدم جمع بندی بودجه در دولت را علت عدم رایزنی معاونت برنامه ریزی با کمیسیون برنامه و بودجه خواند و گفت: درست است که ارقامی در خصوص بودجه در فراکسیون رهروان از سوی معاون برنامه ریزی رئیس جمهور اعلام شده است، اما نکته مهم این است که دولت هنوز بر مسائل مهمی همچون چگونگی اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها به نتیجه نرسیده و همین موضوع علت عدم رایزنی با مجلس است.

تاجگردون با اشاره به تشکیل کمیته ای برای بررسی برخی مسائل بودجه به دستور ریاست مجلس گفت: به دستور لاریجانی تعدادی از نمایندگان اقتصاددان مجلس در قالب کمیته ای مسائل مهم اقتصادی مانند چگونگی ادامه اجرای قانون هدفمندی یارانه ها، نرخ ارز در قانون بودجه 93 و احکام دائمی بودجه را بررسی می کنند.

وی ادامه داد: هدف از شکل گیری این کمیته این بود که زمانی که دولت لایحه بودجه را ارائه داد مجلس نیز در این خصوص کارشناسی لازم را انجام داده باشد و دولت و مجلس بتوانند به راه حل مشترکی برای حل این مشکلات برسند.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها