دو سارق حرفه ای که به بهانه جمع آوری ضایعات وارد باغ ها و کارگاه ها شده و در فرصتی مناسب دست به سرقت می زدند توسط کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان اصفهان شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۶۲۰۸۱۱
سرقت به بهانه جمع آوری ضایعات

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ ستار خسروی سرپرست پلیس آگاهی استان اصفهان گفت:در پی وقوع سرقت از اماکن خصوصی و کارگاه ها در حاشیه شهر اصفهان رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود:در تحقیقات صورت گرفته توسط کارآگاهان رد پای دو نفر که به بهانه جمع آوری ضایعات شهری وارد کارگاهها و باغها می شدند به دست آمد.

سرپرست پلیس آگاهی استان اصفهان اظهار کرد: در بررسی سوابق این دو نفر مشخص شد آنها از سارقان حرفه ای و تحت تعقیب به نام های «ح _ م» 28 ساله و «س _ الف» 19 ساله هستند که به بهانه جمع آوری ضایعات شهری به کارگاه ها و باغ ها وارد شده و پس از شناسایی دقیق مکان مورد نظر و اموال با ارزش، در فرصتی مناسب از شب به محل باز گشته و آهن آلات و ضایعات قیمتی و ادوات صنعتی و برقی را به سرقت می بردند.

وی با بیان اینکه ارزش اموال به سرقت رفته 700 میلیون ریال برآورد شده است، افزود: با تلاش ماموران و سرانجام هنگامی این دو نفر به عنوان مامور جمع آوری ضایعات شهری مشغول بازدید از یک کارگاه صنعتی بودند شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ خسروی با بیان اینکه متهمان تاکنون به هشت فقره سرقت اعتراف کردند، افزود: سارقان با اعتراف صریح به بزه انتسابی همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

سرپرست پلیس آگاهی استان از متصدیان و نگهبانان کارگاه های صنعتی و باغ ها و اماکن خصوصی خواست راههای ورود به ساختمان و کارگاه ها را ایمن و محوطه ساختمان و کارگاه ها به روشنایی لازم مجهز کرده و برای کلیه درها به ویژه در ورودی از قفل های مطمئن استفاده کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها