سارقان خشن دستگیر شدند

سرقت دهها خودرو با موتور روشن

متهم سابقه‌دار که به اتهام سرقت کیف زنان در شهرستان شهریار و اندیشه تحت تعقیب پلیس بود، هنگامی که زن سالخورده‌ای را در جریان سرقت زخمی کرده و او را با خود در خیابان می‌کشید، دستگیر شد.
کد خبر: ۶۱۹۳۶۴
حمله کیف‌قاپ خشن به زنان

به گزارش جام‌جم، چندی پیش زنی با حضور در پلیس آگاهی غرب استان تهران، از سرقت کیفش از سوی یک موتورسوار خبر داد و گفت، سارق با قاپیدن کیفش در حالی که بند آن هنوز در دستش بوده، او را مسافتی روی زمین کشیده و سپس با چاقو بند آن را پاره کرده و متواری شده است.

با تشکیل پرونده و به دستور بازپرس برجسته، جستجو برای دستگیری مرد کیف‌قاپ آغاز شد.

در حالی که تحقیقات ادامه داشت، زنان دیگری که ساکن شهریار و اندیشه بودند، با حضور در مرکز پلیس از راننده یک خودروی پراید سفید و یک موتورسوار به اتهام سرقت کیفشان شکایت و عنوان کردند سارقان برخی آنها را تا مسافتی کف خیابان کشیده و مجروح کرده‌اند.

با جمع‌بندی اطلاعات و به دست آمدن تصویر رایانه‌ای متهم معلوم شد، او همان فردی بوده که پلیس در تعقیب اوست.

محل‌هایی که احتمال حضور متهم وجود داشت، به طور نامحسوس زیرنظر گرفته شد تا این که چند روز پیش ماموران هنگام گشتزنی در یکی از محله‌های شهریار با شنیدن صدای کمک‌خواهی یک زن، به کمکش شتافته و دیدند زن سالخورده بشدت زخمی شده است.

در گفت‌وگو با وی معلوم شد راکب یک موتورسیکلت به وی حمله کرده و کیفش را قاپیده، اما چون بند کیف در دستش بوده، سارق او را تا مسافتی روی زمین کشیده و پس از پاره کردن بند آن با چاقو، متواری شده است.

دستگیری کیف‌قاپ

زن مصدوم به مرکز درمانی منتقل شد و با اطلاعاتی که از مرد کیف‌قاپ به دست آمد، مشخص شد او همان دزدی است که پلیس در تعقیبش است بنابراین ماموران خیابان‌های منتهی به محل سرقت را جستجو و متهم را که با تعقیب یک زن دیگر قصد داشت کیف او را نیز سرقت کند، شناسایی و دستگیر کردند.

متهم با انتقال به پلیس آگاهی به جرمش اعتراف و عنوان کرد هشت بار به اتهام سرقت، جعل و کیف‌قاپی به زندان افتاده و چندی پیش پس از آزادی، جرایمش را از سر گرفته است.

اعتراف متهم

وی با اشاره به نحوه دزدی‌هایش گفت: با خودروی پراید و موتورسیکلتم در شهریار و اندیشه، زنانی را که از مراکز خرید، بازارچه و بانک‌ها خارج می‌شدند، شناسایی و در محله خلوت کیفشان را می‌قاپیدم.

متهم یادآور شد: پول موجود در کارت اعتباری بانکی مالباخته‌ها را برداشت می‌کردم و طلاها و گوشی تلفن‌ها را نیز به خریداران اموال مسروقه می‌فروختم و با بخشی از پول به دست آمده، ماده مخدر شیشه می‌خریدم.

بنا بر این گزارش، در پی اعتراف متهم به 50 فقره کیف‌قاپی خشن، وی با دستور قضایی روانه زندان شد. تحقیقات تکمیلی در این باره ادامه دارد.

معصومه ملکی - گروه حوادث

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
هم وطن خواهان ارامش و امنیت
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۱
۰
۰
كسی كه 8بار دستگیر شده و بعداز آزادی دوباره حرفه ای تراز قبل كارخودرااز سرگرفته و مواد مخدر مصرف میكند دیگر امیدی به اصلاح اونیست چرا مسئولان میخواهند قربانیان بیشتری درجامعه توسط این افراد فداشوند دیگرتاكی میخواهند به تعقیب و گریز و دستگیری و بعد هم ازادكردن این افراد ادامه دهند مردم چه گناهی كرده اندكه باید با ترس وواهمه به خیابان بروند بابا اینها اصلاح پذیر نیستند هرچه زودتر اعدام كنید یك مجرم و جانی هم از جامعه كم شود خودش كلی غنیمت است خواهش میكنم فكری به حال مردم كنید %
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها