سرایدار سارق و همدستش دستگیر شدند

اسارت خانم دکتر در حمام

یک لحظه عصبانیت و یک جنایت

سرایدار با ظرف چینی خاله همسرش را کشت

مرد سرایدار که بر اثر خشم لحظه ای خاله همسرش را با ظروف چینی به قتل رسانده بود، در یکی از روستاهای خراسان رضوی دستگیر شد.
کد خبر: ۶۱۹۰۷۸
سرایدار با ظرف چینی خاله همسرش را کشت

به گزارش جام جم آنلاین از پلیس آگاهی تهران بزرگ، عصر روز چهارشنبه 28 فروردین ماه امسال، از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 وقوع یک فقره درگیری در محل سرایداری یک ساختمان واقع در چهارراه وحدت، به کلانتری 170 کهریزک اعلام شد.

با حضور مأموران کلانتری و بررسی های اولیه مشخص شد خانمی 64 ساله به علت مصدومیت به بیمارستان منتقل و تحت اقدامات درمانی قرار گرفته است.

با اعلام نظریه تیم پزشکی بیمارستان در خصوص علت مرگ که آنرا ناشی از اصابت ضربات جسم سخت به ناحیه سر اعلام کرده بود، پرونده با موضوع «قتل عمد» تشکیل و به دستور رئیس شعبه 102 دادگاه کهریزک، پرونده جهت رسیدگی و انجام تحقیقات به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد.

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی با مراجعه به محل وقوع درگیری اطلاع پیدا کردند که در زمان حادثه، منزل سرایداری در اختیار زن و شوهری قرار داشته که از زمان انتقال مقتوله به بیمارستان، به طرز مشکوکی ناپدید شده اند.

در ادامه تحقیقات از اعضای خانواده مقتوله، مشخص شد که وی خاله همسر سرایه دار ساختمان بوده که به همین علت، به محل سکونت خواهرزاده اش رفت و آمد داشته است.

با توجه به شواهد بدست آمده از صحنه جنایت و همچنین ناپدید شدن ناگهانی سرایه دار و همسرش که همگی نشان از وقوع یک جنایت خانوادگی داشت، شناسایی مخفیگاه سرایه دار در دستور کار کارآگاهان اداره دهم آگاهی قرار گرفت و سرانجام مخفیگاه وی در روستایی واقع در استان خراسان رضوی شناسایی شد.

با شناسایی مخفیگاه سرایه دار (رضا . الف)، کارآگاهان اداره دهم با اخذ نیابت قضایی به استان خراسان رضوی اعزام و موفق به دستگیری سرایه دار شدند.

«رضا» که پس از دستگیری چاره ای جز اعتراف و بیان حقیقت نداشت، به کاراگاهان گفت:همسرم خواهرزاده مقتوله است و بواسطه همین رابطه خویشاوندی، مقتوله به منزل ما رفت و آمد داشت و من نیز هیچ مشکلی با وی نداشتم.

متهم در خصوص نحوه ارتکاب جنایت اظهار کرد:چند روز قبل از جنایت، همسرم به منزل یکی از بستگانش رفته و چندین روز در آنجا مانده بود و همین موضوع باعث ناراحتی من شده بود تا اینکه در روز حادثه، مقتوله بدون اطلاع از عدم حضور همسرم به خانه ما آمد؛ چند دقیقه ای از ورود مقتوله به خانه نگذشته بود که به طرح شکایت از همسرم و طرح این موضوع پرداختم که همسرم (خواهرزاده مقتوله) چندین روز است که به منزل بستگانش رفته و مرا تنها گذاشته؛ در حالیکه انتظار داشتم تا مقتوله از من طرفداری کند اما در کمال تعجب وی از خواهرزاده اش حمایت کرد و همین موضوع باعث شد تا من در یک لحظه عصبانی شده، کنترل خود را از دست داده و با ظروف چینی، چندین ضربه محکم به سر مقتوله وارد کنم.

متهم در خصوص نحوه متواری شدن از محل جنایت نیز به کارآگاهان گفت: پس از آنکه موضوع را به همسرم اطلاع دادم، وی به خانه آمد و خاله را به بیمارستان منتقل کردیم ؛ چند روز اول در تهران بودیم تا اینکه به اصرار من تصمیم گرفتیم تا از تهران فرار کنیم و به روستایی در نزدیکی مشهد آمده و در آنجا به عنوان کارگر ساده مشغول به کار شدم.

سرهنگ آریا حاجی زاده معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر، افزود: با توجه به اعتراف صریح متهم ، قرار بازداشت موقت از سوی مقام محترم قضایی صادر و متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها