پرونده 30 فقره زورگیری و کیف قاپی بسته شد

انهدام باند سارقان زورگیر در کرمانشاه

کارکنان پلیس آگاهی استان کرمانشاه باند سارقان زورگیر و کیف قاپ را متلاشی و تاکنون پرده از 30 فقره زورگیری و کیف قاپی را برداشتند.
کد خبر: ۶۱۸۱۹۰
انهدام باند سارقان زورگیر در کرمانشاه

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، در پی افزایش زورگیری و کیف قاپی در سطح شهر کرمانشاه تلاش در جهت شناسایی و دستگیری عاملان سرقت ها در دستور کار تیمی مجرب از کار آگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

سرهنگ کیومرث عزیزی جانشین انتظامی استان کرمانشاه در تشریح این خبر گفت: پس از انجام تحقیقات میدانی و تعقیب و مراقبت های مستمر و استفاده از منابع و مخبرین محلی سارقان که ساکن شهرستان کامیاران از توابع استان کردستان بودند مورد شناسایی قرار گرفتند.

وی افزود: کارکنان پلیس آگاهی در یک اقدام تعاملی با ماموران تجسس کلانتری ها و پاسگاه های تابعه، خودرو سواری پراید متعلق به سرکرده باند سارقان به همراه دو سرنشین در سطح شهر کرمانشاه را مشاهده کردند.پس از تعقیب و گریز نهایتاً سرکرده باند سارقان به نام «مسعود» (30ساله) و سابقه دار دستگیر شد.

جانشین انتظامی استان کرمانشاه اظهار کرد: متهم در تحقیقات اولیه منکر هر گونه سرقتی در سطح شهر کرمانشاه شد و پس از انجام تحقیقات فنی  با ارائه دلایل و مستندات ومشاهده فیلم های ضبط شده توسط دوربین خودپردازهای بانک ها که اقدام به برداشت وجه نقد از آنها کرده بود عرصه را بر خود تنگ دید و در نهایت لب به اعتراف گشود و به 30فقره زورگیری وکیف قاپی با خودروی پراید با همدستی فردی دیگر در سطح کلانشهر کرمانشاه اعتراف کرد.

سرهنگ عزیزی در پایان یادآور شد: صحنه های سرقت بازسازی و تاکنون 22 مالباخته شناسایی شده اند.همچنین تلاش جهت دستگیری همدستان متهم ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها