فرمانده ناجا خبر داد:

تهران؛ دارای بیشترین معافیت

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: در حال حاضر تهران کمترین اعزام و آمار بیشترین معافیت ها را دارد و این نشان می دهد که برای شناسایی این خلاء ها باید تمرکز داشته باشیم.
کد خبر: ۶۱۷۷۹۰
تهران؛ دارای بیشترین معافیت

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار اسماعیل احمدی مقدم در مراسم افتتاحیه سامانه خدمات الکترونیک سازمان وظیفه عمومی ناجا در جمع خبرنگاران، با اشاره به پیشرفت های قابل توجه و رو به رشد این سازمان در ارائه خدمات به متقاضیان، گفت: فعالیت های وظیفه عمومی ناجا در راستای نوسازی سازمان آغاز شده و مد نظر داریم تا پایان برنامه با توجه به استانداردهای مدیریتی - انتظامی (مکنا) به کف استانداردها و مطلوبیت ها دست پیدا کنیم؛ تغییرات در سیستم مدیریتی، اداری، اصلاح رفتار، تکریم ارباب رجوع و اصلاحات نرم افزاری در این راستا است.

وی افزود: استفاده از این سامانه ها و در آینده بهره برداری از بسترهای اینترنتی برای متقاضیان باعث تسهیل شدن امور و سرعت در رسیدگی و افزایش آگاهی مردم موثر بوده است؛ این سهولت در دسترسی از اولویت های نوسازی محسوب می شود.

فرمانده ناجا به بحث عدالت در خدمت سربازی اشاره کرد و گفت: باید از تبعیض در خدمت جلوگیری کرد و به گونه ای نباشد که بار و فشار سربازی بر روی جوانان مناطق محروم تحمیل شود و توزیع سربازان به دلیل خلاء های قانونی و غیرقانونی به صورت ناعادلانه صورت بگیرد.

سردار احمدی مقدم خاطرنشان کرد: در حال حاضر تهران کمترین اعزام و آمار بیشترین معافیت ها را دارد و این نشان می دهد که برای شناسایی این خلاء ها باید تمرکز داشته باشیم.

وی در خصوص افزایش حقوق سربازان، اظهار کرد: فعلاً در حال حاضر بودجه سال بعد بسته نشده و این افزایش معلوم نیست اما در راستای سهولت خدمت سربازی، فعالیت هایی انجام شده که کاهش فاصله مکان خدمت با موطن سربازان و مطلوب سازی محیط خدمتی از این امور است.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه در حال حاضر تعداد سربازان تحصیل کرده افزایش پیدا کرده، گفت: باید سربازان در مدت خدمت امکان رشد داشته باشند تا تصور نکنند که دو سال از مسیر زندگی خود دور شده اند؛ برگزاری جشنواره های فرهنگی، ورزشی، علمی و هنری در راستای بهینه سازی خدمت سربازی گام هایی در این خصوص انجام شده اما نیازمند تکمیل است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها