یک جوان 26 ساله بی خانمان پیرمرد 90 ساله ای را ضربات میله آهنی به قتل رساند و سپس قلب و زبان قربانی اش را خورد.
کد خبر: ۶۱۵۵۱۸
پیرمرد 90 ساله را کشت و قلب و زبانش را خورد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری فرانسه، ژاندارمری منطقه اوت-پیرنه در جنوب غربی فرانسه اعلام کرد که یک جوان 26 ساله بی خانمان وارد روستای نوییلهان با 200 نفر جمعیت در نزدیکی شهر تارب شد.

این جوان حوالی ساعت 20 پنجشنبه شب به وقت محلی وارد خانه نخستین قربانی خود شد. او یک میله آهنی را از داخل انبار برداشت و به سراغ صاحبخانه که پیرمردی 90 ساله بود رفت. جوان که هویتش هنوز فاش نشده است با زدن ضربه ای به جمجمه پیرمرد او را به قتل رساند.

او سپس قلب و زبان قربانی اش را برید و پس از سرخ کردن خورد. او پیش از فرار جسد و خانه را به آتش کشید. دو پسر پیرمرد که در همان روستا زندگی می کنند با مشاهده شعله های آتش از خانه پدرشان به کمک او شتافته اما دیگر دیر شده بود.

جوان آدم​خوار سپس به کشاورزی که سوار بر تراکتورش بود حمله کرد و به ضرب میله آهنی شانه او را شکست.

وی سپس وارد خانه دیگری شد اما با پارس سگ ها و حضور ساکنان از آنجا فرار کرد. جوانک پیش از فرار یک تفنگ شکاری را از این خانه سرقت کرد.

ماموران ژاندارمری که این حوادث مطلع شده بودند موفق شدند جوان را حوالی ساعت 23 به وقت محلی دستگیر کنند.

شانتال فیرمیژیه- میشل دادستان شهر تارب گفت: جوان هنگام دستگیری کمترین مقاومتی نکرد و کاملا آرام بود.

وی افزود: جوان در بازجویی های اولیه گفت که بی خانمان بوده و دو سه روز بی آنکه خوابیده باشد در نزدیکی روستا پرسه می زده است.

دادستان تارب خاطرنشان کرد: جوان در بازجویی ها مدعی شدکه صداها و پیام هایی می شنید که او را به انجام این کارها وا می داشتند.

شانتال فیرمیژیه- میشل تاکید کرد: این جوان اکنون در زندان شهر تارب محبوس بوده و تحت آزمایش های روانی قرار دارد. با این حال، تحقیقات هنوز در مراحل اولیه است.

به گفته دادستان، این جوان به جز یک پرونده رانندگی در حال مستی هیچ سابقه قضایی دیگری ندارد. در عین حال، وی فاقد پرونده روان پزشکی است.

این حادثه اهالی روستای کوچک نوییلهان را به شدت وحشتزده کرده است. مترجم: بهرام افتخاری.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها