ارسال پرونده 16میلیاردتومانی دانشگاه ایرانیان به دادستانی

دلایل احضار احمدی‌نژاد به دادگاه

رئیس کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس، با بیان اینکه شکایت این کمیسیون از دولت دهم و احمدی‌نژاد به دوره هشتم مجلس بر می‌گردد، گفت: احمدی‌نژاد برای این شکایات باید در دادگاه حاضر ‌شود.
کد خبر: ۶۱۴۲۳۴
دلایل احضار احمدی‌نژاد به دادگاه

«محمدعلی پورمختار» با اشاره به حضور محمود احمدی‌نژاد در شعبه 76 دادگاه کیفری استان تهران برای پاسخگویی به شکایت کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس، گفت: شکایت مربوطه به دوره هشتم مجلس بوده و احمدی‌نژاد برای این شکایات در دادگاه حاضر می‌شود.

نماینده مردم بهار و کبودر آهنگ در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: بر اساس اصل 140 قانون اساسی اگر رئیس جمهور، معاونان و وزراء احیاناً مرتکب جرم عادی شدند، این جرم باید با اطلاع مجلس در دادگاه عمومی دادگستری رسیدگی شود.

وی در تشریح دلایل شکایت کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس از محمود‌ احمدی‌نژاد، تصریح کرد: تأخیر در معرفی کردن وزیر ورزش و جوانان به مجلس و ابلاغ نکردن مصوبه‌های نهاد قانون‌گذاری از سوی دولت در دوره هشتم از مهم‌ترین محورهای شکایت این کمیسیون از دولت دهم است.

رئیس کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس، با بیان اینکه هنوز پرونده احمدی‌نژاد و دولت دهم درباره بحث انتقال 16 میلیارد تومان به حساب دانشگاه ایرانیان در حال بررسی است، افزود‌: دیوان محاسبات برای بررسی بیشتر، این پرونده را به دادستانی کشور کل ارسال کرده است.(خانه ملت)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۶
بهروز نوروزی
Netherlands
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
۰
۰
همه باید در مقابل قانون پاسخ گو باشند.این باعث می شود مسئولان از قدرت سوء استفاده نكنند و بدانند كه در آینده در مقابل ملت باید پاسخگو باشند
با وجدان
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
۰
۰
با شما موافقم آقای نوروزی، آقای احمد نژاد همچون سایر مسئولان باید در مقابل مشكلاتی كه برای مردم بوجود آورده ،جوابگو باش!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
۰
۰
فرزندان هاشمی چی میشود؟
ناشناس
United States
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
۰
۰
من نمیدونم چطور؟ همین آدمایی كه اینقدر سنگ نظام رو به سینه میزنند و دارند با احمدی نژاد چنین دشمنی ای میكنند و چندین بار به مجلس كشیدنش و اینقدر بد و بیراه بهش گفتند و هنوزم رهاش نمیكنند؛ درباره جناب خاتمی چرا صداشون در نمیاد ؟؟؟؟!!
سیم سالاری
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
۰
۰
نماینه های مجلس خودشون برای مردم چكاری می كنند كه حالا آقای احمدی نژاد را به دادگاه احضار میكنند. ما كه هر وقت از تلویزیون نگاه میكنیم همه یا با موبایل بازی میكنند یا میز گرد شخصی دارند. برید به مشكلات مردم برسید.
اكبری
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۸
۰
۰
امیدوارم یكروزی مظلومیت اقای احمدی نزاد كه هشت سال چه خدمات شایانی به مردم كرد برای همه روشن شود واینقدر سنگ اندازی جلوی این دلاور مرد نكنند
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها