نماینده کرمان در مجلس با اشاره به انهدام یک باند مسلحانه اشرار و قاچاق مواد مخدر در این استان گفت: اداره کل اطلاعات استان و نیروهای انتظامی در برقراری امنیت استان تلاش های زیادی می‌کنند که جای تقدیر و تشکر از آنها وجود دارد.
کد خبر: ۶۱۳۲۰۹
تقدیر و تشکر از اداره اطلاعات کرمان در مقابله با اشرار

محمدرضا پورابراهیمی نماینده کرمان در مجلس با اشاره به انهدام یک باند مسلحانه اشرار و قاچاق مواد مخدر در این استان کرمان در روز گذشته گفت: طی سالهای اخیر تلاش های بسیار خوبی از طرف نیروهای اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی برای برقراری امنیت در منطقه انجام شده و ما شاهد موفقیت های خوبی در این زمینه بودیم.

وی به موقعیت جغرافیایی استان کرمان و گستردگی مرز ایران با پاکستان و افغانستان اشاره کرد و افزود: کرمان استانی است که با حمل و ترانزیت مواد مخدر و مشکلات آن دست و پنجه نرم می کند.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: باید برای مرزهای شرقی کشور امنیت بیشتری را تعریف و با رویکرد جدید در کنترل این مرزها اقدام کرد.

پورابراهیمی همچنین رونق فعالیت اقتصادی در منطقه را از دیگر راهکارهای لازم برای مقابله با ترانزیت مواد مخدر در استان ذکر کرد و اظهار کرد: باید درمنطقه وضعیت فعالیت اقتصادی را رونق داد تا دشمنان و قاچاقچیان نتوانند از فقر اقتصادی مردم برای فعالیت مواد مخدر و به دام انداختن مردم بهره ببرند.

وی گفت: خوشبختانه نیروهای اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی استان کرمان هوشیاری لازم را داشته و به خوبی در حال رصد امور هستند و اینجانب از پیگیری های  اطلاعاتی و عملیاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان کرمان که یک باند مسلحانه اشرار و قاچاق مواد مخدر را  شناسایی و متلاشی کردند تقدیر و تشکر می کنم.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها