حجت الاسلام روح الله حسینیان در گفتگو با فارس گفت: ما از روزهای اول خانه نشینی احمدی نژاد تا شب دهم با آقای احمدی‌نژاد دیدار داشتیم و آخرین شبی که فردا صبح آن سر کار آمد تا نیمه‌های شب با ایشان جلسه داشتیم. ما از آن به بعد منتقد آقای احمدی‌نژاد بودیم اما در عین حال استنباطمان این بود که احمدی‌نژاد را نباید عصبانی کرد چرا که او روی دنده موضع‌گیری افتاده که لغزندگی آن بسیار شده است، لذا باید هوای او را داشت و از لغزش بیشتر احمدی‌نژاد جلوگیری کرد.
کد خبر: ۶۱۲۹۵۸
چرا منتقد احمدی‌نژاد شدیم

وی افزود: زمانی که احمدی‌نژاد به مجلس آمد و می‌خواست آن نوار را پخش کند 5 بار به او گفتم که مصلحت نیست بعد از صحبت رهبری که تأکید دارند سران سه قوه احترام یکدیگر را نگه دارند و اختلافات خود را بروز ندهند این کار را انجام دهید، وقتی که گوش نکرد ما هم از منتقدین علنی احمدی‌نژاد شدیم و من گفتم دیگر ما هیچ حمایتی از آقای احمدی‌نژاد نمی‌کنیم به دلیل اینکه او هیچ چیز باقی نگذاشته است.

حسینیان در مورد فضای سیاسی کشور نیز اظهار داشت: فضای سیاسی کشور نسبت به دوره آقای احمدی‌نژاد متفاوت است؛ هم فضای داخلی و هم فضای بین‌المللی، در فضای بین‌المللی من احساس می‌کنم که خیلی چیزها را از دست داده‌ایم و یک روزی که عظمت ایرانیان نزد جهانیان و به ویژه جهان اسلام، استقامت و پایداری جمهوری اسلامی در مقابل ابرقدرت‌ها همچون آمریکا بود، امروز این ابهت تا حدودی خدشه‌دار شده است.

اولین استیضاح در کابینه روحانی کلید خورد

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از احتمال آغاز روند استیضاح وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به علت انتصابات اخیر در این وزارتخانه خبر داد.

به گزارش فارس، عباس مقتدایی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران با اشاره به عملکرد اخیر وزیر علوم گفت: با توجه به انتصابات و عملکرد وزیر علوم تحقیقات و فناوری ظاهرا روند مقدماتی استیضاح وزیر به زودی آغاز خواهد شد.

وی افزود:‌امروز نزدیک به 70 نفر از نمایندگان مجلس در خصوص انتصابات اخیر به وزیر علوم تذکر کتبی دادند.

مقتدایی گفت: با این حال به نظر می‌رسد روند استیضاح وزیر علوم بسیار زودتر از آن که تصور می‌شد آغاز شده است.

انتقاد قالیباف از روحانی

شهردار تهران گفت: اگر از خالی بودن خزانه حرف زده شود دیگر پشت میز مذاکره چه خواهیم گفت بلکه باید پشت میز مذاکره هم با قدرت بگوییم تحریم‌ها تاثیرگذار نیست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، محمدباقر قالیباف شامگاه روز (دوشنبه ۱۳ آبان) بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد امام حسن مجتبی(ع) نازی‌آباد تهران افزود: اگر تدبیر و رهنمود مقام معظم رهبری، نرمش قهرمانانه است به این معنا که با ظالمین گفتگو شود آن‌ها هم باید به راه راست هدایت شوند و حتی بهانه از دست کسانی که احساس می‌کنند که ما می‌خواهیم دشمن‌تراشی کنیم گرفته شود و بدانند که ما به دنبال دعوا نیستیم ما ملتی هستیم که نه به دنبال این هستیم که به کسی ظلم کنیم و نه به دنبال این هستیم ونه اجازه داریم که پا روی عزت خودمان بگذاریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
نام ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
۰
۰
اقای قالیباف شما شهرداری خود را اداره كنید . كاری به تصمیمات رییس جمهور محترم نداشته باشید.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها