زنی که به قصد سرقت اطلاعات شخصی و کاری یک دندانپزشک مشهدی، برای اخاذی 110 میلیون تومانی از وی، از سوی همسر سابق او اجیر شده بود، ناکام ماند و از سوی پلیس فتای استان خراسان رضوی دستگیر شد.
کد خبر: ۶۱۲۴۷۷
انتقام از شوهر سابق با اجیر کردن زن سارق

به گزارش جام‌جم، سرهنگ سید محسن عرفانی رئیس پلیس فتای استان خراسان رضوی در این باره به خبرنگار ما گفت: هفته گذشته مرد دندانپزشکی با حضور در پلیس فتای استان از زنی به اتهام سرقت و اخاذی شکایت کرد.

در تحقیق از شاکی معلوم شد، چند روز پیش زن جوانی به عنوان بیمار به مطبش آمده و با ادعای این که دانشجوی پزشکی است و در این شهر مسافر است و جایی را ندارد، از وی خواسته اجازه دهد شب را در مطبش بماند.

وی افزود: مرد دندانپزشک نیز پس از اعتماد به این زن، کلید خانه‌اش را به زن جوان می‌دهد تا او شب را آنجا سپری کند و روز بعد کلید را در مطب به او تحویل دهد. خودش نیز شب در خانه یکی از اقوامش می‌ماند و روز بعد زن مسافر کلید را به شاکی تحویل داده و به شهر خود بازمی‌گردد.

سرقت از خانه مرد دندانپزشک

رئیس پلیس فتای استان خراسان رضوی یادآور شد: وقتی شاکی به خانه‌اش بازمی‌گردد، متوجه سرقت مدارک، اسناد کاری، شخصی و فلش‌مموری حاوی تصاویر خصوصی و خانوادگی‌اش می‌شود.

عرفانی اضافه کرد: در مرحله بعدی تحقیق معلوم شد، روز بعد همان زن در تماس تلفنی او را تهدید کرده اگر 110میلیون تومان به وی پرداخت نکند، اطلاعات کاری و تصاویر شخصی و خانوادگی‌اش را در اینترنت منتشر می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: با تشکیل پرونده و شروع تحقیقات، دو روز پیش ردپای این زن در یکی از محله‌های شهرستان کرمانشاه به‌دست آمد و ماموران با هماهنگی قضایی به مخفیگاه متهم اعزام شده و او را دستگیر کردند که وی در بازجویی اولیه به جرمش اعتراف کرد.

اعتراف متهم اجیر شده

رئیس پلیس فتای استان خراسان رضوی افزود: در تحقیق از متهم معلوم شد او چندی پیش اتفاقی با همسر شاکی آشنا و متوجه شده آنها از یکدیگر جدا شده‌اند و زن جوان می‌خواهد برای ادامه زندگی به خارج از کشور سفر کند و قصد انتقامگیری از شوهرش را دارد.

وی یادآور شد: در ادامه مشخص شد، همسر سابق مرد دندانپزشک با اجیر کردن متهم، از او می‌خواهد به عنوان بیمار به مطب شوهر سابقش برود و در ادامه اطلاعات کاری و شخصی او را سرقت کند تا در قبال پس دادن اموالش، از او 110 میلیون تومان اخاذی و نصف این مبلغ را به حساب همسر سابق شاکی واریز کند که در اجرای نقشه اخاذی ناکام مانده است.

بنا بر این گزارش، با صدور قرار قانونی برای متهم، تحقیقات تکمیلی از وی در حالی ادامه دارد که زن اجیرکننده، تحت‌تعقیب پلیس قرار گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۳
۰
۰
آخه بی سوادترین و ساده لوح ترین آدم هم كلیدخونشو نمیده به آدم غریبه كه شب بمونه خونش، بعد خودش بره خونه دوستش!!!!!!
بینام
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۳
۰
۰
روزی نیست كه جرم و جنایتی از خطه خراسان رضوی پاك ننویسند.چه خبر است اینجا؟
بدبین
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۳
۰
۰
ناشناس جان بدجوری باهات موافقم!!!
علی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
۰
۰
در جواب دوستمون كه میگه چه خبره در خراسان رضوی باید بگم اخبار حادثه ای پلیس فتا بار اطلاع رسانی داره مثل حوادث دیگه نیست كه آدم رو منزجر كنه و باخواندن این حوادث هرچه بیشتر می توانیم پیشگیری داشته باشیم

نیازمندی ها