راننده شیطان صفت دستگیر شد

اعتراف به آزار و اذیت 5 دختر بچه

مرد شیطان صفت که در پوشش سرویس مدرسه پنج دختر بچه را مورد آزار و اذیت قرار داده بود، در عملیات سحرگاهی پلیس دستگیر شد.
کد خبر: ۶۱۲۱۴۳
اعتراف به آزار و اذیت 5 دختر بچه

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پلیس آگاهی تهران بزرگ، ششم آبان ماه امسال پرونده ای  در کلانتری 125 یوسف آباد در خصوص آزار و اذیت دختربچه مدرسه ای، تشکیل و به دستور بازپرس شعبه نهم دادسرای امور جنایی، تحقیقات جهت شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

با مراجعه شاکی به اداره شانزدهم و در تحقیقات صورت گرفته از قربانی، کارآگاهان اداره شانزدهم اطلاع پیدا کردند که جوانی حدودا 30 ساله و تحت عنوان «سرویس مدرسه»، دختربچه را فریب و پس از سوار کردن وی به ماشین، با تهدید چاقو اقدام به آزار و اذیت وی کرده و پس از سرقت طلا و جواهرات، دختربچه را از ماشین پیاده و متواری شده است.
 
شاکی به کارآگاهان گفت:ساعت هفت بامداد و در حالیکه دخترم در مقابل درب منزل منتظر سرویس ایستاده بود، یک دستگاه خودرو پژو نقره ای به او نزدیک و راننده اش عنوان می کند که سرویس مدرسه خراب شده و به همین علت وی به عنوان سرویس به دنبال دخترم آمده تا او را به مدرسه ببرد که پس از سوار شدن دخترم به داخل ماشین، راننده پژو او را مورد آزار و اذیت قرار می دهد و در حوالی خیابان مرزداران وی را از ماشین پیاده و متواری می شود.

بنا بر اظهارات مادر قربانی، راننده پژو علاوه بر آزار و اذیت دخترش اقدام به سرقت گوشواره های دخترش نیز کرده است.

آغاز تحقیقات پلیسی و دستگیری متهم

با توجه به حساسیت موضوع، در اولین مرحله مشخصات بدست آمده از چهره نگاری متهم در اختیار کلیه گشت های انتظامی قرار گرفت.

همزمان با اجرای طرح حضور تیم های عملیاتی در ساعت های اولیه روز و ارائه آموزش های لازم به دانش آموزان مدارس دخترانه و حساس کردن خانواده ها به موضوع پرونده، افزایش گشت های نامحسوس در محدوده منطقه یوسف آباد نیز در دستور کار کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

سرانجام صبح روز گذشته (شنبه 11 آبان)، کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ به سرنشین یک دستگاه پژو پرشیا نقره ای رنگ مشکوک و به وی دستور ایست دادند که ناگهان راننده پژو با اطلاع از هویت کارآگاهان، اقدام به متواری شدن از محل می نماید که طی یک تعقیب و گریز، متهم به نام «ابوالفضل . م» (28 ساله) دستگیر و در بازرسی از خودرو وی، گوشواره طلای متعلق به قربانی نیز کشف می شود.

با دستگیری متهم و در حالیکه وی منکر هرگونه ارتکاب سرقت و آزار و اذیت شده بود، از شاکی پرونده جهت شناسایی متهم دعوت صورت گرفت که متهم را به صورت کامل مورد شناسایی قرار داد.

سرهنگ عباسعلی محمدیان رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر، افزود:با وجود شناسایی متهم از سوی شاکی، متهم در مراحل اولیه دستگیری و تحقیقات منکر هرگونه آزار و اذیت قربانی بود تا اینکه با تحقیقات دامنه دار کاراگاهان، سرانجام وی امروز لب به اعتراف گشود و به آزار و اذیت قربانی اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به متأهل بودن و داشتن یک فرزند دختر از سوی متهم، گفت:با بررسی سوابق، گزارش و شکایات سال های گذشته مشخص شد که در طول سال های تحصیلی قبل نیز مواردی مشابه و البته با خودروهای متفاوت به پلیس اعلام گردیده که چهار نفر از شکات دعوت و آنها نیز متهم را مورد شناسایی قرار دادند لذا با توجه به اعتراف صریح متهم به آزار و اذیت قربانیان ، کشف اموال مسروقه از داخل خودرو متهم و همچنین اعترافات صریح متهم به استفاده از انواع خودروهای سواری پژو 405 ، پژو پرشیا و پراید و احتمال افزایش تعداد شکات پرونده، قرار بازداشت موقت از سوی مقام محترم قضایی صادر و متهم جهت شناسایی دیگر شکات و جرایم ارتکابی در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است لذا از کلیه شکات و قربانیان احتمالی که بدین شیوه و شگرد مورد سرقت، تهدید و یا آزار و اذیت قرار گرفته اند دعوت می شود تا جهت شناسایی متهم طرح و پیگیری شکایات خود به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در خیابان وحدت اسلامی مراجعه و اطمینان داشته باشند که هرگونه اظهارات آنها و همچنین هویت آنها نزد پلیس و دستگاه قضایی محرمانه خواهد ماند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲۲
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۲
۰
۰
سلام
این شیطان را باید كشت . مردم با این سختی زندگی میكنن و جگرگوشه هاشون رو میفرستن مدرسه و برای احتیاط بیشتر راننده متاهل هم انتخاب میكنن ولی بازهم اینجوری میشه واقعاً باید چیكار كرد ؟
وطن
Canada
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۲
۰
۰
ازقوه قضاییه محترم خواهشمند است كه برای عبرت دیكران این بی وجدان رامحكوم به اعدام كنند!
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۲
۰
۰
این مجرم باید اعدام بشه تا دیگران هوس همچین غلطی رو نكنن.
سمیه
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۲
۰
۰
وقتی برخی از پزشكان و روانپزشكان كه مورد اعتماد مردم هستند از بیماران خود سوء استفاده جنسی می كنند از راننده سرویس چه انتظاری می توان داشت؟
كارمندیان
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۲
۰
۰
چه جوری دلشان میاد گل های مردم را پرپر كنند بچه ها را آگاه كنید
احمد
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۳
۰
۰
این زالو این رذل هر چه سریعتر اعدام بشه بهتره .بهش اجازه نفس كشیدن حتی برای زمان كوتاه تا محاكمه هم داده نشود.
محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۳
۰
۰
خداقوت به پرسنل نیروی انتظامی امیداورم هرچه سریعتربه سزای اعمالش برسدتاعبرتی برای دیگرشیطان صفتان شود
محسن
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۳
۰
۰
مجازات كمتر از اعدام برای این گونه افراد خیانت به جامعه است.
حمید زاهدی
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۳
۰
۰
تورابه خدا این ارازل واوباش رابه همین راحتی ول نكنید مجازاتشان را به خود مردم بسپارید با اعدام دل خون پدر ومادر كم نمیشه
sana
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۳
۰
۰
سلام
به نظر من باید این ادم عوضی رو تكه تكه كرد كه با داشتن یك دختر ، این بلاها رو سر دختربچه های مردم می آورده - لعنتی
امیر
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۳
۰
۰
واقعا این افراد بیمارهایی خطرناك هستند با آنها چه باید كرد؟
برهانی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۳
۰
۰
متأهل بوده؟ نبوده؟ ببینید انسان كه از بدو تولد مشكلدار نیست.شرایط خانوادگی و اجتماعی انسان را تحت تأثیر قرار می دهد.
مریم
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۳
۰
۰
واقعا از این به بعد زندگی برای اون دختر های بیچاره چگونه خواهد بود
من نمیدونم اگر خود این شیطان صفت الان اگر جای شاكیان بود، چه حالی داشت؟
افشین
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۳
۰
۰
چنان مجازاتش كنید كه تا عبرت رفقاش و سایرین شود
بهار
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۳
۰
۰
كسی كه بخودش اجازه میدهد؛ برای دختر بچه ها ایجاد ازارو اذیت كن باید اعدام بش اینا مشكل روانی دارند چرا بامسائل ناموسی تواین مملكت ما اینطور پنهانی برخورد میشه چرا اینارو تو ملاء عام اعدام نمیكنن؟
بچه فیل
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۳
۰
۰
خدا ازش نگذره!
parsa
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۳
۰
۰
با سلام . اطلاع رسانی توسط صداو سیمای جمهوری اسلامی و رسانه های گروهی ( توصیه به خانوادها درچنین مواردی ) و از طرفی برتی چنین جرایم سنگینی حد اقل مجازات اعدام است تا درس عبرت برای دیگران بش
یك هموطن
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۳
۰
۰
نتیجه ی تسامح و طول كشیدن محاكمه ی اینگونه افراد همین است كه می بینید و این موضوع مستقیماً متوجه قوه قضائیه است زیرا محاكمه را آنقدر طول می دهند كه اصل موضوع فراموش می شود ضمن اینكه این مجرم حتماً تحت آموزش سایر مجرمین اعترافات خود را پس می گیرد آن وقت تازه اول ماجراست .سرعت در رسیدگی به اینگونه جرائم و در نظر گرفتن اشد مجازات برای مجرمین می تواند اندكی از وقوع آنها جلوگیری نماید .
رویا
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۱
۰
۰
باید به بدترین نوع مرگ كشته شود تا عبرت بقیه شود
حبیب
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
۰
۰
حتما باید اعدام بشه ، حتما باید اعدام بشه
از مسئولین محترم خواهشمندم حتما روند مجازات همچین آدمی رو موبه مو از طریق رسانه ( ترجیحا تلوزیون) پخش نمایند . چون این جرم دیگه وحشیانه ترین جرمی است كه می تونه وجود داشته باشه و شاید درس عبرتی برای سایرین باشه
محمدی
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۸
۰
۰
خدالعنت كنه اینجور ادمها رو اخه لعنتی توبا داشتن زن وبچه چه جور میتونی این كارها روبكنی اینا از شیطان هم بد ترند فقط خدا جواب این ادمها روباید بده مرگ هم برای این كثافت كمه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
۰
۰
این افراد را باید در ملائ عام اعدام كرد تا درس عبر تی برای سا یرین باشد
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها