کلاهبرداری از 40 شهروند مشهدی

بنگاه دار قلابی دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا از دستگیری زنی که در پوشش بنگاه خیریه، اقدام به جعل مدارک هویتی افراد بی بضاعت می کرد، خبر داد.
کد خبر: ۶۱۱۰۷۹
امور خیریه بهانه ای برای جعل اسناد هویتی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ سلمان آدینه وند فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا گفت: مأموران در پی اقدامات اطلاعاتی و پلیسی دریافتند که زنی به نام «م - ر» اقدام به جعل شناسنامه برای افراد می کند، که با توجه به اهمیت موضوع مراتب در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با تحقیقات انجام شده مشخص شد، متهم در پوشش بنگاه خیریه، اقدام به پخش مایحتاج عمومی با قیمت کم در بین مردم کرده و افراد بی بضاعت جهت دریافت اقلام، مدارک هویتی خود را گرو گذاشته و به دنبال آن متهم نیز پس از مدتی، از اسناد هویتی آنها سوءاستفاده می کرده است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه این جاعل حرفه ای اسناد هویتی مجعول را با قیمت گزاف در اختیار اتباع و افراد سودجو قرار می داده، تصریح کرد: از محل زندگی وی یک جلد شناسنامه جعلی و تعدادی شناسنامه و کارت ملی که  قصد جعل آنان را داشته کشف شد.

سرهنگ آدینه وند در خاتمه به شهروندان تاکید کرد : تحت هر شرایطی از در اختیار قرار دادن اسناد و مدارک هویتی خود در دسترس افراد خودداری و با دقت نظر هر گونه سوءاستفاده را برای افراد سود جو غیر ممکن کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها