جلسه رای اعتماد با حاشیه

رئیس گلم توجه کنید!

لاریجانی خطاب به وزیر اطلاعات:

زیبایی شما بیشتر از اینها است

جلسه بعد از ظهر رای اعتماد به وزرای پیشنهادی حسن روحانی علی رغم انتظار، روند صبح را طی نکرد و نمایندگان با مخالفت جدی به گزینه پیشنهادی دولت برای وزارت ورزش وجوانان،به سید رضا صالحی امیری رای منفی دادند .
کد خبر: ۶۱۰۰۱۲
زیبایی شما بیشتر از اینها است

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین سخنان الیاس نادران نماینده تهران در مخالفت با این گزینه و طرح چندین پرونده علیه وی باعث شد که برخی از منتخبین ملت از جمله نادر قاضی پورنماینده ارومیه از رئیس مجلس بخواهند جلسه را غیر علنی اعلام کند تا نمایندگان بتوانند به خوبی در این زمینه تصمیم بگیرند.

دفاع برخی از نمایندگان واظهارات صالحی امیری هم در نهایت نتوانست کلید ورود به کابینه را برای وزیر ورزش وجوانان بدست آورد وبراین مبنا کابینه دولت یازدهم همچنان ناقص ماند.

بنابرنظر هیات رئیسه مجلس رئیس جمهور باید هشتم آبان(چهارشنبه) گزینه پشنهادی خود جهت تصدی این وزارتخانه معرفی کند چرا که وقت ومهلت قانونی سر پرستی  پایان یافته است.

در جلسه بعد از ظهر امروز که بدون حضور حسن روحانی رئیس جمهور برگزار شد،تنها معاون اول رئیس جمهور ورئیس دفتر وی حضور داشتند.البته حضور محمود علوی وزیر اطلاعات در جلسه بعد از ظهر با استقبال بی نظر نمایندگان روبه رو شد بطوریکه علی لاریجانی به شوخی به این وزیر گفت اگر فرصت دارید در صندلی خود بنشینید تا فرصت شنیدن صحبتهای وزیر پیشنهادی را داشته باشید.

علی لاریجانی وقتی علاقه نمایندگان به صحبت با این وزیر را دید به  شوخی به وزیر اطلاعات گفت زیبایی شما بیشتر از اینها است.

قسیم عثمانی نماینده بوکان که قصد داشت در موافقت با وزیر پیشنهادی ورزش صحبت کند با تشکر از رئیس جمهور گفت:از اینکه آقای روحانی علی رغم میل باطنی خود گزینه وزرات علوم را تغییر داد وبه نظر مجلس توجه کرد از ایشان قدر دانی می کنم.

زهره طبیب زاده نماینده تهران وعضو کمیسیون آموزش وتحقیقات که در مخالفت با وزیر پیشنهادی علوم صحبت کرده بود در تذکری به هیات رئیسه اعلام کرد هیچ نامه ای از طرف کمیسیون در حمایت از رضا فرجی دانا داده نشده واین نظر شخصی یکی از اعضا بوده است.

در نهایت مجلس شورای اسلامی بعد از برگزاری دوجلسه صبح وبعد از ظهر به وزرای آوزش وپرورش وعلوم تحقیقات وفن آوری رای مثبت داد اما مجوز ورود به وزیر ورزش وجوانان را به پاستور صادر نکرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها