فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ خبر داد

پاتک پلیس به ۱۰۸سارق و ۱۹باند تبهکاری در تهران

رییس پلیس پایتخت از اجرای مرحله دیگری از طرح برخور با مواد فروشان خبر داد و افزود:در این طرح بیش از 60نفر توزیع کننده،قریب به 560 نفر معتاد بی خانمان و 32کیلوگرم انواع مواد افیونی کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۶۰۹۰۰۹
پاتک پلیس پایتخت به پاتوق توزیع کنندگان موادمخدر

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار حسین ساجدی نیا فرمانده انتظامی تهران بزرگ،صبح امروز در راستای اجرای طرح شناسایی و دستگیری خرده فروشان مواد مخدر و روانگردان در جنوب و جنوب غرب تهران از دستگیری 62 خرده فروش مواد مخدر، جمع آوری 559نفر معتاد بی خانمان و کشف 32 کیلوگرم انواع مواد افیونی و روانگردان خبر داد.

سردار ساجدی نیا گفت:در راستای کاهش نگرانی ها و دغدغه شهروندان درخصوص موضوع توزیع موادمخدر در سطح شهر تهران، پاکسازی نقاط آلوده از حیث توزیع کنندگان و معتادین به موادمخدر در دستور کار پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ قرار گرفت.

وی افزود:به همین منظور طرح امنیت محله محور و برخورد با فروشندگان، توزیع کنندگان مواد مخدر و جمع آوری معتادان بی خانمان از شب‌ گذشته در محدوده سرکلانتری های هشتم و دهم که شامل مناطقی چون میدان بهاران، بوستان بهاران، میدان راه آهن و بوستان امیریه بود آغاز که در نتیجه 62 خرده‌ فروش مواد مخدر دستگیر و قریب به 32 کیلوگرم انواع مواد افیونی نیز کشف شد.

رییس پلیس تهران بزرگ اظهار کرد:در این طرح همچنین 559 معتاد بی خانمان جمع آوری شده اند که پس از آزمایش به کمپ‌های مجاز ترک اعتیاد معرفی خواهند شد.

فرمانده انتظامی تهران‌بزرگ با اشاره به این که توزیع کنندگان مواد مخدر دستگیر شده در این طرح اکثرا دارای سابقه هستند پس از بازداشت به مراجع قضایی معرفی می شوند، گفت:دستگیری خرده فروشان مواد مخدر و توزیع کنندگان از جمله وظایف پلیس است اما در جمع آوری معتادان و ساماندهی آنها تنها وظیفه پلیس نیست بلکه مسئولیت این افراد بر عهده سایر سازمان ها نیز می باشد که البته در این خصوص مرجع قضایی همکاری و تعامل موثر و خوبی با پلیس داشته است.

ساجدی‌نیا با اشاره به اینکه بیشترین مواد مکشوفه از خرده ‌فروشان، مواد مخدر صنعتی بوده، خاطرنشان کرد:طرح برخورد با مواد فروشان و خرده فروشان مواد مخدر کماکان به طور جدی در دستور کار پلیس پایتخت قرار داد و این طرح در روز های آتی نیر ادامه خواهد داشت.

گفتنی است، در حاشیه اجرای طرح نمایشگاهی در خصوص پیشگیری از اعتیاد برگزار و ضمن توزیع بروشور و سی دی های آموزشی بصورت میدانی با حضور کارشناس این پلیس در خصوص شناخت انواع مواد مخدر و روانگردان و آثار زیانبار آنها و همچنین موضوعاتی در خصوص پیشگیری از اعتیاد به شهروندان آموزش داده شد که با استقبال چشمگیر شهروندان مواجه گردید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها