مدیرکل بیمه‌های سلامت وزارت تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی از برگزاری چهل و نهمین جلسه شورای عالی بیمه خبر داد و اظهار کرد: این جلسه با حضور وزرای رفاه و بهداشت، معاونین دو وزارتخانه،‌ معاونت راهبردی نهاد ریاست جمهوری و مدیران سازمان‌های بیمه‌گر برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۶۰۷۹۵۰
بروز رسانی فهرست تعهدات بیمه

محمد باقر هوشنگی ، با اشاره به اینکه به‌روز رسانی لیست تعهدات بیمه پایه در دستور کار شورای عالی بیمه قرار دارد، گفت: به‌روز رسانی لیست تعهدات بیمه پایه در دستور کار شورای عالی بیمه قرار دارد که در صورت موافقت مصوب خواهد شد.

وی در مورد دیگر دستورات و پیشنهادات چهل و نهمین جلسه شورای عالی بیمه، بیان کرد: افزایش شمول تعهدات بیمه پایه در خصوص خدمات دندانپزشکی و تحت پوشش بیمه قرار گرفتن تعویض مفاصل در بیماری "استوآرتریت" از دیگر دستورات شورای عالی بیمه است که اجرای آن‌ها مستلزم تصویب در جلسه این شوراست.

مدیرکل بیمه‌های سلامت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه از ارائه پیشنهاد پوشش بیمه‌ای آزمایش ژنتیک قبل از تولد در شورای عالی بیمه خبر داد و گفت: علاوه بر این پیشنهاد، ساز و کار تبیین فرانشیز متغیر داروهای تحت پوشش سازمان‌های بیمه‌گر برای تصویب در جلسه شورای عالی بیمه مطرح خواهد شد. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها