رئیس پلیس آگاهی استان البرز خبر داد:

دستگیری سارقان 4 میلیارد تومانی در کرج

رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان از شناسایی و انهدام باند سارقان مسلح مامورنما در اهواز خبر داد.
کد خبر: ۶۰۶۴۴۱
دستگیری سارقان مامورنما

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ حفیظ الله خواجوی گفت: هفته گذشته یک دستگاه خودرو پژو 405 دارای چهار نفر سرنشین، در حالیکه یک عدد چراغ گردان روی سقف آن نصب بوده، پس از توقیف و سرقت یک دستگاه تریلر تانکردار حاوی محموله 25 تنی مواد شیمیایی (اسید فسفریک) با تهدید سلاح کلاشینکف راننده را وادار به تسلیم کرده و پس از بستن دست و پایش، وی را در یکی از بیابان های اطراف رها کرده و متواری شدند.

وی با بیان اینکه محموله یاد شده از مرکز پتروشیمی ماهشهر به مقصد تهران بارگیری شده بود، افزود: اکیپی از کارآگاهان پلیس آگاهی استان خوزستان به صورت ویژه رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند، تا اینکه دو روز بعد از وقوع سرقت متوجه می شوند افرادی در دو کیلومتری محور اهواز- سوسنگرد پس از جدا سازی یک دستگاه تانکر مخصوص حمل مواد شیمیایی از کامیونی به سمت شهرستان شوش خوزستان حرکت کردند.

سرهنگ خواجوی اظهار کرد: به دنبال این گزارش، ماموران پلیس سریعا با هماهنگی پلیس راه شوش و سایر شهرستانهای اطراف به صورت نامحسوس در تعقیب آنها پرداخته و نهایتا خودروی یاد شده را در حالیکه عده ای در حال اوراق کردن آن بودند، شناسایی و با دستگیری سه نفر از سارقان و همدستان مالخران همگی را به پلیس آگاهی منتقل کردند.

رئیس پلیس آگاهی خوزستان افزود: تحقیقات ماموران در خصوص شناسایی و دستگیری سایر همدستان سارقان آغاز و با انجام اقدامات اطلاعاتی تمامی آنها شناسایی و ضمن توقیف یک دستگاه سواری پژو 405 مجهز به چراغ گردان از سارقان، متهمان با اعتراف به سرقت کامیون، اظهار داشتند که تمامی 25 تن محموله مواد شیمیایی را در یکی از بیابانهای اطراف تخلیه کرده و کامیون را با قیمت 25 میلیون ریال به فردی دلال یا به اصلاح مالخر، فروخته اند.

وی با اشاره به انهدام باند مذکور و دستگیری کلیه عوامل مرتبط با این سرقت، افزود: کلیه دستگیرشدگان پس از تشکیل پرونده مقدماتی روانه مراجع قضایی شده ولی تحقیقات تکمیلی پلیس در این رابطه کما کان ادامه دارد.

این مقام ارشد پلیس آگاهی در پایان به شهروندان هشدار داد: در طول جاده مراقب ترفند افراد سود جو و مامورنما بوده و توجه داشته باشند ماموران پلیس و گشت های نامحسوس پلیس راه، دارای خودرو با آرم نیروی انتظامی،‌ لباس مخصوص ، رفتار منظم،‌ قبض جریمه و کارت شناسایی هستند.

سرهنگ خواجوی همچنین از شهروندان درخواست کرد: درصورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، ‌ضمن یاد داشت شماره خودرو، مراتب را با تلفن 110 و یا اولین مراکز انتظامی در طول مسیر اطلاع دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها