هیات دولت با انتخاب وجه اله خدمتگزار ، سید محمد احمدی و عبدالحسین مقتدایی به ترتیب به عنوان استاندار خراسان جنوبی ، فارس و خوزستان موافقت نمود.
کد خبر: ۶۰۵۱۷۵
انتخاب استانداران خراسان جنوبی، فارس و خوزستان

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، جلسه هیات دولت صبح امروز (چهارشنبه) به ریاست دکتر حسن روحانی رییس جمهوربرگزارشد . در این جلسه مهم ترین مسائل روز کشور مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در ابتدای این جلسه ، گزارش کارگروه نجات دریاچه ارومیه و ارایه طرح های اولویت دار برای احیای این دریاچه مطرح گردید و دولت ضمن موافقت با طرح های ارایه شده، وزیر نیرو را موظف به پیگیری این طرح ها و همچنین بررسی مشکلات آب مربوط به زاینده رود،کارون، گتوند و دریاچه هامون نمود.

در این جلسه ، هیات دولت همچنین با انتخاب وجه اله خدمتگزار ، سید محمد احمدی و عبدالحسین مقتدایی به ترتیب به عنوان استاندار خراسان جنوبی ، فارس و خوزستان موافقت نمود.

در ادامه، رییس جمهور اعضای دولت و استانداران سراسر کشور را موظف کرد که از ظرفیت نخبگان در تصمیم سازی و اجرا و حوزه کار هر یک از دستگاه های اجرایی استفاده کنند.

بررسی تعدادی از طرح های ارایه شده توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی و تعیین موضع و نماینده دولت در هر مورد از دیگر مصوبات امروز دولت بود.

هیات دولت همچنین در این جلسه با برگزاری المپیاد زیست شناسی و کامپیوتر موافقت نمود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها