با حضور بیش از 3000 شهروند منطقه 16 برگزار شد

همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی و جشنواره بادبادکها

همایش بزرگ پیاده روی و جشنواره بزرگ بادبادک ها با حضور 3000نفر از شهروندان به مناسبت طرح استقبال از مهر(باز باران) در بوستان بعثت برگزار شد.
کد خبر: ۶۰۳۸۷۹
همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی و جشنواره بادبادکها

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 16 شهروندان ورزشکار و ورزش دوست سطح منطقه  پس از اطلاع رسانی و فراخوان از سوی حوزه اجتماعی و فرهنگی و سرای محلات با شور و هیجان وصف ناشدنی به بوستان بعثت آمدند تا در ساعات آغازین روز و همراه با نسیم روح نواز صبحگاهی، در اطراف دریاچه بعثت پیاده روی کرده  و تن و جان خویش را از خمودگی و کسالت برهانند.

در این همایش شهروندان پس از پیاده روی و پرواز بادبادکها در برنامه شاد و مفرح تدارک دیده شده  با حضور  مجری و  هنرمندان توانمند صدا و سیما و ورزشکاران محلی حضور پیدا کردند.

علاوه بر بادبادک و هدایایی که در آغاز همایش به شرکت کنندگان اهداء شده بود ، جوایز متنوعی به قید قرعه در میان حاضرین توزیع شد.

ضمنا"به برکت سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س)  و در آستانه سالروز این پیوند مبارک و خجسته، به زوجهای جوانی که با تمسک به سیره آن حضرت با استفاده از کمترین مهریه، پیوند زناشوئی بسته بودند هدایای نیز اهداء شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها