در ادامه جشن مهر عاطفه ها صورت گرفت؛

توزیع 1000 بسته تحصیلی دیگر میان دانش آموزان نیازمند

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به آمار اولیه کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌ها اظهار داشت: هم اکنون 28 میلیارد تومان در سطح کشور جمع‌آوری شده است ضمن اینکه توزیع کمک‌ها شروع شده است.
کد خبر: ۶۰۳۸۵۶
آمار اولیه کمک های جمع آوری شده در جشن عاطفه ها

سعید ستاری با اشاره به اینکه امسال نیز استقبال خوبی از برگزاری جشن عاطفه‌ها در سطح کشور شد، اظهار داشت: بیش از 130 هزار پایگاه و مدرسه آمادگی جمع‌آوری کمک‌های مردمی را داشتند.

وی تصریح کرد: هدفگذاری کمیته امداد برای جشن عاطفه‌های امسال مبلغی بالغ بر 40 میلیارد تومان بوده است که خوشبختانه به نظر می‌رسد به این رقم دست پیدا کنیم.

ستاری بیان داشت: از مبلغ کل کمک های اولیه ، 8 میلیارد تومان در مدارس و 20 میلیارد تومان در پایگاه‌ها کمیته امداد و بسیج جمع‌آوری شده است.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) ادامه داد: از روز گذشته توزیع کمک‌های مردمی در مناطق محروم آغاز شده است و پیش‌بینی می‌شود تا پایان هفته ادامه داشته باشد.

وی افزود: خوشبختانه کمک‌های اهدا شده از سوی خیرین و نیکوکاران به صورت نقدی است که توزیع آن نیز آسان‌تر خواهد بود ضمن اینکه مجموعه امداد برنامه‌ریزی کرده است که بیشتر کمک‌ها را در مناطق محروم توزیع کند. (فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها