رسانه های خارجی سخنان رهبر معظم انقلاب در هفتمین مراسم مشترک دانش آموختگی، تحلیف و اهدای سردوشی دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاههای ارتش را بازتاب دادند.
کد خبر: ۶۰۳۵۲۶
بازتاب سخنان مقام معظم رهبری در رسانه‌های خارجی

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ شبکه تلویزیونی المیادین  اعلام کرد رهبری معظم انقلاب ایران   از دستاوردهای دولت در سفر به نیویورک حمایت کرد.

این شبکه در خبری دیگر به نقل ایشان گزارش داد: برخی از اتفاقاتی که در آنجا افتاد به جا نبود اما در مجموع به کادر دیپلماتیک ایران اعتماد داریم.

ایشان افزودند ما به دولت آمریکا اعتماد نداریم زیرا این حکومت پیمان شکنی می کند و بسیار بی منطق است.

خبرگزاری فرانسه  نیز در بازتاب سخنان آیت الله علی خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در مراسم دانش آموختگی ارتش آورد:رهبر ایران در این مراسم گفت برخی از آنچه در سفر نیویورک پیش آمد به نظر ما بجا نبود.

آیت الله خامنه ای گفت به هیئت دیپلماسی دولت خوشبین اما به آمریکایی‌ها بدبینی است. وی افزود دولت آمریکا غیرقابل اعتماد و خودبرتربین و عهدشکن است.

رهبر معظم انقلاب اسلامی همچنین وعده داد به تهدیدات مشمئز کننده بر ضد ایران پاسخ کوبنده ای خواهد داد.

خبرگزاری آلمان نیز در بازتاب سخنان رهبری آورد پس از آنکه اسرائیل تهدید کرد به تنهایی با برنامه هسته‌ای ایران برخورد خواهد کرد، آیت‌الله علی خامنه‌ای رهبر معظم ایران روز شنبه اعلام کرد این کشور پاسخی سخت به هر گونه اقدام دشمن خواهد داد.

آیت‌الله خامنه‌ای در مراسم فارغ‌التحصیلی دانشجویان ارتش در تهران اعلام کرد: ما تهدیدهای مشمئزکننده و مکرر دشمنان ملت ایران را می‌شنویم. پاسخ ما به هر گونه شیطنتی، جدی و سخت خواهد بود.

خبرگزاری رویترز نیز آورد: رسانه‌های ایران روز شنبه اعلام کردند آیت‌الله علی خامنه‌ای رهبر معظم این کشور تصریح کرد از تلاش‌های دیپلماتیک ایران در مجمع عمومی سازمان ملل حمایت می‌کند، اما برخی از اتفاقات به جا نبودند.

آیت‌الله خامنه‌ای اعلام کرد: از اقدامات هیئت ایران در سفر به نیویورک حمایت می‌کنیم و برای تلاش‌های دیپلماتیک اهمیت قائلیم اما  برخی از اتفاقاتی که در سفر نیویورک رخ داد، به جا نبود.

پایگاه خبری العهد لبنان هم سخنان مقام معظم رهبری در جمع دانش آموختگان دانشگاه های ارتش را پوشش داد.

بی بی سی نیز در بازتاب این سخنرانی آورد آیت الله خامنه ای گفت که ما به آمریکایی‌ها بدبینیم و هیچ اعتمادی به آنان نداریم، دولت آمریکا غیرقابل اعتماد و خودبرتربین و غیرمنطقی و عهدشکن است و دولتی در تصرف شبکه صهیونیسم بین‌المللی است که به خاطر صهیونیست‌ها مجبور است با رژیم غاصب مماشات کنند و نرمش نشان دهند.

آسوشیتدپرس هم گزارش داد: آیت الله علی خامنه ای ، رهبر معظم ایران اعلام کرد برخی از جنبه های سفر اخیر حسن روحانی، رئیس جمهور این کشور به نیویورک بجا نبود. با این حال، آیت الله خامنه ای  بر حمایت خود از سیاست روحانی در خصوص گشایش در برابر غرب تاکید کرد.

شبکه تلویزیونی سوریه هم اعلام کرد رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران گفت دولت آمریکا غیر قابل  اعتماد ، غیر منطقی ، خودبرتربین و عهدشکن است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
۰
۰
درودبررهبرعزیز.ایشان رهبری دوراندیش ودلسوز هستند.هرفرمایشی ازجانب ایشان صادر شود.بنفع ملت ایران است.اری فرمایشات ایشان بجاست..دولت امریكا عهدشكن.ومورداعتمادنیست.
حسین
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
۰
۰
ما نباید خوبی های كشوری را به خاطر بدیهایش نادیده بگیریم.بسیاری از كشورهای دنیا با همین آمریكای عهد شكن و خودبرتربین رابطه و از این رابطه رضایت دارند.پس ما هم میتوانیم عیوب آمریكا را نادیده بگیریم و از مزایایش استفاده كنیم.ما داریم زیر فشار تورم و مشكلات ملال آور ناشی از آن له می شویم.از شما طلب یاری میكنیم رهبر معظم انقلاب.
س/ج
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
۰
۰
آقای روحانی نیتشان خیر و به نفع مردم اقدام كردند مشكل اینجاست كه بقول رهبری هیچ اطمینانی نمیشود به آمریكاییهاداشت همانطور كه امام راحل فرمودند آمریكا شیطان بزرگ است
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها