رئیس پلیس راه قزوین خبر داد

توقیف تریلی هوو به رانندگی پسر 9 ساله

3 کشته و 8 نفر مجروح شدند؛

برخورد مرگبار هوو با 4 خودرو

یک دستگاه کامیون چینی حامل سوخت در مسیر تبریز به سمت جلفا در دو کیلومتری پلیس راه هادیشهر به علت نقص فنی در سیستم ترمز با چندین دستگاه سواری دیگر برخورد کرده و واژگون شد.
کد خبر: ۶۰۳۲۳۰
برخورد مرگبار هوو با 4 خودرو

در این حادثه که ساعت 12:50 بعدازظهر روز پنجشنبه، 11 مهرماه، به وقوع پیوست نیروهای امداد و نجات هادیشهر و جلفا و منطقه آزاد ارس به محل اعزام شدند.

محرمی فرمانده پلیس‌راه جلفا در رابطه با این حادثه گفت: راننده تریلی حامل سوخت که از تبریز به جلفا در حال حرکت بود، در پلیس‌راه جلفا به ایست ماموران توجه نکرد و با سرعت به راه خود ادامه داد و با اشاره به پلیس‌راه اعلام کرد که اشکال فنی دارد و قادر به کنترل خودرو نیست.

وی در ادامه افزود: چند لحظه بعد بر اثر سرعت بیش از حد و عدم کنترل خودرو توسط راننده تریلر حامل سوخت بعد از دو کیلومتر فاصله گرفتن از پلیس‌راه هادیشهر با برخورد به چهار سواری که در کنار جاده ایستاده بودند واژگون و دچار حریق شد.

محرمی با بیان اینکه دو سرنشین پراید و یک سرنشین مگان جانباختگان این سانحه هستند گفت: بعد از خاموش‌کردن حریق توسط ماموران آتش‌نشانی، ماموران متوجه یک سواری پراید در زیر تریلی شدند که هردو سرنشین آن دچار سوختگی کامل شده بودند.

وی گفت: بر اثر این سانحه دلخراش متاسفانه سه نفر کشته و هشت تن مجروح شدند.

براساس این گزارش، سه مجروح این تصادف به علت وخیم‌بودن حال با انجام مداوای اولیه در بیمارستان دکتر ساجدی هادیشهر، برای درمان به بیمارستان‌های در تبریز اعزام شدند.

محبوب ابراهیمی مسئول آتش‌نشانی و امداد و نجات منطقه آزاد ارس نیز در این باره گفت: طی تماس پلیس‌راه محور هادیشهر مرند مبنی بر واژگونی یک دستگاه تریلی در اثر تصادف با چهار دستگاه خودروی سواری بلافاصله نیروهای آماده عملیات امداد و نجات منطقه ارس با دو دستگاه آمبولانس و دو دستگاه آتش‌نشانی به محل اعزام شدند.

ابراهیمی افزود: با توجه به گستردگی حریق حادثه عملیات اطفا کامل و امداد و نجات این حادثه بیش از 6 ساعت به طول انجامید.

وی گفت : این حادثه به علت برخورد یک دستگاه تانکر حامل گازوئیل با دو دستگاه پراید، مگان و پژو به وقوع پیوسته و سبب وقوع حریق در محل شد.(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۷
عباس
Netherlands
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
۰
۰
این كامیونها را برای حمل زباله وارد كردند اما از ترانزیت جاده در ایران سر در آورده , این جمله ای كه مدیر عامل شركت سازنده گفته است .
علی
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
۰
۰
تا كی باید جان مردم به خاطر بی فكری مسئولین به خطر بیافتد این بار چندم خودرو چینی چندین خانواده رو داغدار میكنه چرا فكری به حال ترمز این قاتل های سرگردان نمیشه تا كی تا كی تا كی؟؟؟؟
حسن دیزل
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
۰
۰
وقتی خودروهای بی كیفیت چینی در جاده ها جولان می دهند عاقبت هم بهتر از این نمی شه!
دلسوخته
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
۰
۰
ما ایرانیان از ریاست محترم و دلسوز ایران زمین جناب آقای روحانی میخواهیم كه با تدبیری بهتر از نسلهای قبل ایرانیان را به بهترینهایی كه لایق آن هستند برساند چه در زمینه خودرو چه مسكن واشتغال ...- واز ایشا ن میخواهیم هر چه سریعتر دست چینی ها و دوستان داخلی آنان كه در داخل به این ملت به اسم خدمت رسانی، خفت رسانی می نمایند قطع و كوتاه بگرداند هویت برون مرزی ایرانی را به نمایش بگذارد
نیما
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
۰
۰
به نظرمن اگه یه بار یكی ازمسئولین بلندمرتبه تو یكی ازاین سوانح اتفاقی واسه خودش یا خانوادش بیافت اونوقت یه فكری واسه مردم عادی و این مشكلات میكنن
عزراییل
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
۰
۰
مرگ با ماشین چینی بهتره یا ماشینهای ایران خودرو یا سایپا ؟من از تو میپرسم دوست خوب
اگه بازم از ماشینهای چینی ایراد بگیری یه جوووری چك میزنم ها......
دایی قمی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
۰
۰
واقعا كه عجب كشوری داریم، گرونی داره مردم رو داغون می كن حالا هم كه تصادفات جاده ای از اتوبوس رسیده به كامیون هیچ كس هم كاری نداره ای بابا
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها