ارقام متفاوت؛ از 45 تا 60 میلیارد دلار

جزئیات دارایی بلوکه شده ایران در خارج

وزیر امور اقتصادی و دارایی از ظهور نشانه های مثبت در اقتصاد ایران خبر داد و گفت: آرامش بازار ارز، روند نزولی قیمت و ثبات در بازار ارز، روند نزولی نرخ تورم نقطه‌ای، مهار رشد نقدینگی و منفی شدن رشد پایه پولی در مجموع نشانه‌های مثبتی در اقتصاد است.
کد خبر: ۶۰۲۱۲۹
ظهور نشانه‌هایی مثبت در اقتصاد ایران

علی طیب نیا در مراسم تودیع و معارفه معاون حقوقی و امور مجلس این وزارت امور اقتصادی و دارایی بر ضرورت وحدت، همدلی و صمیمیت بین دولت، مجلس و کلیه ارکان نظام برای پیشبرد اهداف کشور تأکید کرد و گفت: دولت تلاش می‌کند از مجموعه تخصص و دانش کشور در جهت اتخاذ راه حل های منطقی و منسجم برای حل مشکلات و معضلات اقتصادی کشور استفاده کند.

وی با تأکید بر حرکت در مسیر تعالی انقلاب اسلامی، افزود: در سفر اخیر رییس جمهوری و تسهیل شرایط خارجی، روزنه‌های امید زیادی فراهم شده است.

طیب نیا اظهار کرد: باید به جای تخاصم، مسایل را با همراهی و همکاری مجلس به پیش بریم و این برای کشور بسیار مفید است.

وزیر اقتصاد در پایان سخنان خود از خدمات سید کمال الدین شهریاری، معاون پیشین امور حقوقی و مجلس قدردانی و برای علی اصغر یوسف نژاد، معاون جدید پارلمانی آرزوی موفقیت کرد.

در ادامه این مراسم، یوسف نژاد در سخنانی گفت: وزارت امور اقتصادی و دارایی با وجود اینکه یک وزارتخانه پایه‌ای و توسعه‌ای است، یک وزارتخانه فرابخشی نیز به حساب می آید.

وی افزود: اعتماد مجلس به وزارت اقتصاد به طور عام و به شخص وزیر به طور خاص اعتبار و سرمایه بزرگی است.

یوسف نژاد اظهار کرد: تنظیم مناسبات بین دستگاه‌های اجرایی و مجلس بر عهده معاونت پارلمانی است و این کار سختی است.

در این مراسم همچنین شهریاری با ارائه گزارشی از عملکرد حوزه معاونت امور حقوقی و مجلس در دوران تصدی خود گفت: پایه این معاونت به همت کسانی که در گذشته آنرا بنا نهادند، اساسی و کارشناسی بوده و امیدوارم این روند ادامه یابد.

یوسف نژاد در پایان از تلاش همکاران حوزه معاونت امورحقوقی و مجلس که او را در نیل به اهداف و سیاست های اتخاذ شده در حوزه اقتصاد کلان همراهی کردند، قدردانی کرد.(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها