نیکلا سارکوزی 16 ماه است که دیگر رئیس جمهور فرانسه نیست، این یک واقعیت است. اما شهردار یک شهرک کوچک که هنوز حاضر به قبول این مساله نیست، عکس سارکوزی را از سالن شهرداری بر نمی دارد.
کد خبر: ۶۰۰۷۸۱
عشق و علاقه آقای شهردار به سارکوزی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از کوریه پیکارد، شهردار شهرک بوناتر در منطقه سوم فرانسه  با اینکه 16 ماه از انتخاب فرانسوا اولاند به ریاست جمهوری این کشور می گذرد اما هنوز عکس رسمی نیکلا سارکوزی رئیس جمهور سابق را از سالن شهرداری برنداشته است.

هر بار که موضوع تعویض عکس سارکوزی با اولاند با شهردار طرح می شود، او بهانه های مختلفی می آورد: هنوز وقت این کار را نداشته است، کارهای  مهم تری برای انجام دادن دارد و غیره. به هر حال، به هر شیوه ای می خواهد از انجام این کار شانه خالی کند.

این مساله نارضایتی اعضای شورای شهر را برانگیخته است. آنها می گویند: ولو اینکه شهردار به سارکوزی و جناح راست علاقه داشته باشد، مقررات محترم بوده و برای همه یکسان است.

یکی از اعضای شورای شهر در مورد این مساله نامه ای برای دادستانی منطقه ارسال کرده است.

درعین حال، بسیاری از 47 خانوار این شهرک کوچک نیز نسبت به باقی ماندن عکس سارکوزی در سالن شهرداری حساس شده اند.

البته هیچ ماده قانونی وجود ندارد تا شهردار را مجبور به برداشتن عکس سارکوزی از سالن شهرداری کند، اما این مساله می تواند در انتخابات آینده برایش گران تمام شود. مترجم: بهرام افتخاری.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها