دو خواهر سارق و سابقه دار که قصد داشتند در آخرین سرقت خود کیف و وجوهات نقد مشتریان یک آرایشگاه زنانه را سرقت کنند با تلاش عوامل انتظامی پلیس مرکز اصفهان ناکام و دستگیر شدند.
کد خبر: ۶۰۰۶۶۰
ناکامی خواهران سارق هنگام سرقت از آرایشگاه زنانه

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ حسن یاردوستی فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت کیف و وجوهات نقد مشتریان آرایشگاه های زنانه در سطح شهر اصفهان ماموران انتظامی وارد عمل شده و موضوع را با حساسیت ویژه مورد بررسی قرار دادند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: تحقیقات ماموران برای شناسایی سارقان ادامه داشت تا اینکه روز گذشته طی تماس تلفنی یکی از شهروندان مبنی بر حضور دو زن مظنون به سارق در داخل یک آرایشگاه زنانه بلافاصله ماموران در محل مورد نظر حاضر شدند.

سرهنگ یاردوستی افزود: در این عملیات که با همکاری عوامل پلیس زن به اجرا درآمد مظنونین که قصد سرقت کیف یکی از مشتریان آرایشگاه را داشتند در عملیاتی عافلگیرانه با همکاری مسئول مربوطه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان تصریح کرد: در بازرسی از متهمان تعداد چهار عدد کیف زنانه حاوی تعداد زیادی مدارک سرقتی، تعداد 12 دست لباس زنانه و یک عدد وسیله جدا کننده پد ضد سرقت متصل به پوشاک کشف شد.

وی در ادامه از شیوه مجرمانه سارقان در ارتکاب بزه و جرم گفت و افزود: متهمان که هر دو خواهر می باشند از غفلت بانوان در آرایشگاه، مدرسه، لباس فروشی ها و ... استفاده کرده و و اموال ،وجوه نقد و پوشاک را به سرقت می بردند .

سرهنگ یاردوستی با اشاره به اینکه اکثر متهمان در ارتکاب سرقت و یا جرایم خود از غفلت شهروندان استفاده می کنند به همشهریان توصیه کرد:در زمان خرید کالا حساس بوده و مراقب باشید افرادی به بهانه و شگردهای مختلف کیف و یا وجوه نقد شما را سرقت نکنند و از جابجایی مبالغ زیاد وجوه نقد خوداری و حتی المقدور از کارت های الکترونیک بانکی جهت نقل و انتقال پول استفاده کنید.

گفتنی است؛ متهمان پس از تشکیل پرونده جهت تحقیقات تکمیلی و کشف جرایم احتمالی به اداره پلیس آگاهی استان منتقل شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها