اختصاصی جام جم آنلاین / گزارش تصویری

جالب ترین عکس های اوباما در دوران ریاست جمهوری

باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا اعتراف کرد که از ترس زنش میشله سیگار را ترک کرده است. اعتراف اوباما از یک میکروفن که باز مانده بود پخش شد.
کد خبر: ۶۰۰۳۵۹
اوباما از ترس زنش سیگار را ترک کرد

به گزارش  جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری فرانسه، باراک اوباما روز دوشنبه در یک گردهمایی در مورد اهمیت جامعه مدنی در حاشیه اجلاس عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک شرکت کرده بود. وی در پایان سخنرانی اش با چند نفر از مخاطبان به شوخی پرداخت.

در یک نوار صوتی که  شبکه CNN آن را ضبط و پخش کرد، می توان صدای اوباما را شنید که از فردی که در کنارش ایستاده بود می پرسد، آیا سیگار کشیدن را ترک کرده است؟ مخاطب پاسخ اوباما را داد و همین سوال را از او پرسید.رئیس جمهور آمریکا با لبخند بزرگی که بر لبانش نقش بسته بود، جواب داد: خیر، اما در شش سال اخیر سیگار چندانی نکشیده ام زیرا از زنم می ترسم.

در جریان مبارزات انتخاباتی سال 2008 و نخستین دوره ریاست جمهوری اش، اوباما سیگار می کشید و سپس قطع ارتباط او با دخانیات سبب خوشنودی رسانه های آمریکایی شد.

رابرت گیبز سخنگوی اوباما در دسامبر 2010 تایید کرده بود که رئیس جمهور از 9 ماه پیش سیگار نکشیده است. گیبز افزوده بود که ترک سیگار یک مبارزه است و برای اوباما با توجه به استرس کاری اش کار دشواری بود اما او در این مبارزه موفق شد زیرا فرد لجوج و سرسختی است.

میشله اوباما بانوی اول آمریکا به نوبه خود در فوریه 2011 اطمینان داده بود که همسرش از حدود یک سال پیش سیگار کشیدن را ترک کرده است. وی افزوده بود که به همین دلیل دیگر در مورد ترک سیگار با شوهرش حرفی نزده است.

میشله با شوخی تاکید کرده بود: وقتی فردی کاری را انجام می دهد که می داند وظیفه اش بوده است دیگر نباید زیاد به پرو پای او پیچید. مترجم: بهرام افتخاری.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها