مرد معتاد که شبانه وارد مجتمع‌های مسکونی در شمال‌غرب تهران می‌شد و اموال انباری‌ها را سرقت می‌کرد، پس از دستگیری به یکصد فقره دزدی اعتراف کرد.
کد خبر: ۶۰۰۲۲۰
اعتراف به 100 فقره دزدی از انباری منازل

به گزارش جام‌جم، چند روز پیش ماموران انتظامی هنگام گشتزنی در شمال‌غرب تهران متوجه فریاد‌های مردی که برای دستگیری یک سارق درخواست کمک می‌کرد شدند.

سر و صدا از ساختمانی در همان حوالی به گوش می‌رسید. ماموران با ورود به مجتمع مسکونی مردی چاقو به دست را دیدند که ساکنان راهش را سد کرده بودند بنابراین ماموران او را دستگیر و به مرکز پلیس منتقل کردند.

ماموران در تحقیق از ساکنان مجتمع متوجه شدند یکی از همسایه‌ها با شنیدن سر و صدا از پارکینگ محل، از خانه‌اش خارج و متوجه شده مرد معتادی با چاقو و دیلم قفل انباری یکی از همسایه‌ها را تخریب کرده تا اموال داخل آن را سرقت کند.

سارق به دام افتاد

در ادامه مشخص شد متهم وقتی متوجه حضور او شده، با چاقو به وی حمله کرده که همسایه‌ها با شنیدن صدای کمک‌خواهی وی، به کمک او شتافته‌اند. همان موقع پلیس نیز متوجه موضوع شده و سارق را دستگیر کرده است.

در ادامه تحقیقات، سارق نیز که یک متهم سابقه‌دار بوده و موادمخدر شیشه مصرف می‌کند، به یکصد فقره دزدی از انباری مجتمع‌های مسکونی در شمال غرب تهران اعتراف کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها