رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در نشست مانور تجمعات انبوه گفت:

برگزاری مانور تجمعات انبوه در دانشگاه علوم پزشکی قم

در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی با رای اکثریت اعضا، موضوع انتزاع دانشگاه علوم پزشکی ایران از تهران تصویب شد.
کد خبر: ۵۹۸۲۵۵
تصویب انتزاع دانشگاه علوم پزشکی ایران از تهران

به گزارش واحد مرکزی خبر، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی درخصوص مصوبات این جلسه اظهار داشت: اعضای شورا در ابتدای جلسه انتخاب دکتر روحانی به ریاست جمهوری را به وی تبریک گفتند و بحث مفصلی درباره کارها و موضوعات مختلف فرهنگی، اجتماعی و علمی کشور مطرح شد.

محمدرضا مخبر دزفولی افزود: رئیس جمهور از اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی خواست ضمن ارائه ارزیابی درباره فعالیت‌های شورا، نظرات خود را نیز درخصوص آن ارائه وپیشنهادهای خود را درخصوص آینده و کارهای جدید ارائه کنند.

عضو هیئت علمی دانشگاه تهران تصریح کرد: نکات بسیار مفیدی در این جلسه مطرح شد و رئیس جمهور نیز با اشاره به جایگاه و اهمیت شورای عالی انقلاب فرهنگی و اجرایی شدن مصوبات آن، بر فراهم کردن شرایط برای اجرای بهتر و رفع موانع اجرای موضوعاتی که در شورا به تصویب می‌رسد تاکید کرد.

مخبر دزفولی گفت: دستور دیگر این جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی مسئله انتزاع دانشگاه علوم پزشکی ایران از دانشگاه علوم پزشکی تهران بود که مباحث گوناگونی از قبل در این زمینه مطرح بود و کار کارشناسی فراوانی در خصوص آن شده بود.

عضو پیوسته فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران افزود: وزیر بهداشت نیز با توجه به شروع سال تحصیلی جدید و اینکه کارها بتواند روال خود را پیدا کند درخواست اظهار نظر رسمی شورای عالی انقلاب فرهنگی در این زمینه را داشت.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: مجموعه وزارت بهداشت و دو دانشگاه علوم پزشکی تهران و ایران مسائل آموزشی و دانشجویی را پی‌گیری کرده بودند و نهایتا موضوع انتزاع دانشگاه علوم پزشکی ایران از تهران به رای اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی گذاشته شد و با رای قاطع به تصویب رسید و دانشگاه علوم پزشکی ایران از تهران جدا شد.

عضو هیئت علمی دانشگاه تهران خاطرنشان کرد: امیدواریم دانشگاه علوم پزشکی ایران فعالیت‌های علمی، پژوهشی و خدمات درمانی خود را بهتر از گذشته انجام دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها