آیت‌الله لاریجانی در گردهمایی ائمه جمعه:

در دوره اصلاحات به ارزش‌ها بی‌توجهی شد

رئیس رسانه ملی در مراسم گردهمایی ائمه جمعه سراسر کشور:

توجه به ذائقه مردم؛ به معنای عدول از اصول نیست

رئیس رسانه ملی در بیست و دومین گردهمایی ائمه جمعه سراسر کشور با تبیین وظایف و مأموریت‌های رسانه ملی و ائمه جمعه از نگاه رهبری انقلاب؛ بر مشابهت این مأموریت‌ها و ضرورت هماهنگی و هم‌افزائی اقدامات این دو مجموعه مؤثر و فرهنگ‌ساز تأکید کرد.
کد خبر: ۵۹۵۸۵۹
توجه  به ذائقه مردم؛ به معنای عدول از اصول نیست

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی حوزه ریاست سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران، مهندس عزت الله ضرغامی راه‌اندازی 136 شبکه ماهواره‌ای فارسی زبان و قطع همزمان شبکه‌های خبری و فیلم و سریال جمهوری اسلامی از ماهواره را نشان ترس و انفعال کامل دشمنان انقلاب اسلامی از تأثیرگذاری این شبکه‌ها دانست.

وی با اشاره به بروز اختلاف در پارلمان انگلیس در موضوع حمله به سوریه، افزود: نمایندگان مخالف حمله نظامی در پارلمان متهم به تأثیرپذیری از برنامه‌های پرس‌تی‌وی شدند که این مسئله بیانگر عمق نفوذ شبکه‌های بین‌المللی رسانه ملی در بالاترین سطوح سیاسی جهان است.

رئیس سازمان صدا و سیما  با اشاره به تکثر و تنوع شبکه‌های سیما و صدا و تداوم این سیاست بر اساس نیازهای جامعه، اظهار کرد:‌ توجه رسانه ملی به ذائقه عمومی و سلائق مختلف آحاد مردم به هیچ وجه به معنای عدول از ارزش‌ها و اصول اخلاقی و دینی نیست تلاش ما این است که با حفظ موازین اسلامی، حداکثر رضایت‌مندی مردم را به دست آوریم.

ضرغامی افزود: در سال‌های اخیر با همکاری رسانه ملی و روحانیون و ائمه جمعه سراسر کشور جریان‌سازی دینی و قرآنی ارزشمندی در کشور صورت گرفت.

در پایان این نشست، رئیس رسانه ملی به سئوالات کتبی و شفاهی حاضران پاسخ گفت.

ضرورت پرهیز از اختلاط زن و مرد، پافشاری بر ارزش‌های دینی در تولیدات رسانه‌ای؛ توجه به حساسیت جایگاه روحانیت در برنامه‌های نمایشی؛ ضرورت پرداختن بیشتر شبکه‌های استانی به نمازهای جمعه و استفاده از ظرفیت‌های فکری و هنری روحانیون در برنامه‌های رسانه ملی از جمله محورهای سخنان ائمه جمعه کشور بود. 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها