فیلم عجیب فارابی
نگاهی به شیوه تغییر مدیرعامل یک بنیاد سینمایی

فیلم عجیب فارابی

کرامتی، طائرپور، یگانه‌فر، معصومی و گودرزی

نمایندگان یونیسف، داوران ویژه جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان

صندوق کودکان سازمان ملل متحد که با نام یونیسف در سراسر دنیا شناخته می شود، داوران خود را برای حضور در جشنواره بین المللی فیلم کودکان و نوجوانان اصفهان معرفی کرد.
کد خبر: ۵۹۵۱۵۸
نمایندگان یونیسف، داوران ویژه جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ستاد خبری بیست و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم کودکان و نوجوانان، در پی توافق نامه بنیاد سینمایی فارابی با یونیسف درخصوص همکاری در برگزاری جشنواره بیست و هفتم، منیر صفی‌الدین نماینده یونیسف در ایران با ارسال نامه ای داوران منتخب این مرکز را معرفی کرد.

به این ترتیب، مهتاب کرامتی، فرشته طائرپور، بهاره یگانه فر، پانته‌آ معصومی و جعفر گودرزی به عنوان داوران منتخب یونیسف همزمان با جشنواره بیست و هفتم با تماشای فیلم ها، جایزه ای را به بهترین فیلم اهدا می کنند.

یونیسف برای دومین سال است که به این شکل با جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان همکاری مستقیم دارد و سال گذشته نیز جایزه خود را به فیلم سینمایی مروارید (‌سیروس حسن پور)‌ اهدا کرد.
شایان ذکر است، منیر صفی الدین در نشست خبری مشترک با سید احمد میرعلایی دبیر جشنواره گفت همکاری با بنیاد سینمایی فارابی و جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان برای یونیسف افتخار بزرگی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها