رئیس‌جمهور سابق با استقبال تنی چند از اساتید دانشگاه علم و صنعت به محل کار سابق خود بازگشت و در جمع خبرنگارانی که در دانشگاه حضور داشتند درباره ماجرای 16 میلیادر تومان گفت:درباره موضوع انتقال ۱۶میلیارد تومان به حساب دانشگاه ایرانیان سخن خواهم گفت.
کد خبر: ۵۹۵۰۲۲
احمدی نژاد:درباره 16 میلیارد تومان توضیح می‌دهم

احمدی‌نژاد در میدان 72 نارمک و در مقابل خانه مسکونی خود با تشکر از اساتیدی که به استقبال وی آمده بودند، گفت: من از بازگشت به دانشگاه احساس خوشحالی می‌کنم.

وی افزود: این مسئله برای من مانند این است که بار دیگر به خانه خود بازگشته‌ام.

رئیس جمهور سابق در بدو ورود به این دانشگاه ضمن ابراز شادمانی از بازگشت دوباره به این دانشگاه به مقام بالای شهدای گمنام ادای احترام کرد.

 حمید بهبهانی وزیر اسبق راه و شهرسازی، علیرضا علی‌احمدی‌ وزیر اسبق آموزش و پرورش و جمعی دیگر از اساتید و همکاران سابق احمدی‌نژاد، وی را در این برنامه همراهی می‌کنند.

درباره موضوع انتقال ۱۶میلیارد تومان به حساب دانشگاه ایرانیان سخن خواهم گفت

رئیس جمهور در واکنش به حواشی به وجود آمده درباره انتقال ۱۶ میلیارد تومان به حساب دانشگاه جامع ایرانیان گفت: دولت دهم پاک است و من بعدا در این باره سخن خواهم گفت.

 محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور سابق کشورمان در حاشیه حضور در دانشکده عمران دانشگاه علم و صنعت و در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره سخنان مطرح شده درباره انتقال 16 میلیارد تومان به حساب دانشگاه جامع ایرانیان گفت: دولت دهم پاک است و من در این باره بعدا سخن خواهم گفت.

وی همچنین درباره ارتباط خود با دانشگاه در زمان تصدی ریاست جمهوری گفت: هیچ گاه ارتباط من با دانشگاه قطع نشده و همواره این ارتباط برقرار بوده است.

وی همچنین بار دیگر از حضور در جمع دانشجویان و حضور در دانشگاه ابراز خوشحالی کرد و گفت: من بار دیگر به خانه خود بازگشتم.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ریاحی
Switzerland
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
۰
۰
چرا از بیت المال برداشید كه حالا میخواهید توضیح بدهید
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها