سره نا ویلیامز تنیسور آمریکایی سید یک بانوان جهان در مرحله نیمه نهایی تنیس انفرادی بانوان گرند اسلم یو اس اوپن نا لی تنیسور چینی را شکست داد تا در مرحله فینال این تورنمنت معتبر تنیس جهان مانند سال گذشته با ویکتوریا آزارنکا تنیسور بلاروس روبرو شود.
کد خبر: ۵۹۴۹۸۱
سره نا ویلیامز در فینال یواس اوپن

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری فرانسه، سره نا ویلیامز تنیسور آمریکایی سید یک بانوان جهان در مرحله نیمه نهایی تنیس انفرادی بانوان گرند اسلم یو اس اوپن در فلاشینگ میدووز نیویورک در دو ست پیاپی و با نتایج 0-6 و 3- 6 نا لی تنیسور چینی را در هم شکست تا در مرحله فینال از عنوان قهرمانی خود در سال گذشته دفاع کند.

ویکتوریا آزارنکا تنیسور بلاروس سید دو بانوان جهان در این مرحله فلاویا پنه​تا تنیسور ایتالیایی را در دو ست متوالی و با نتایج 4-6 و 2- 6 مغلوب کرد تا مانند سال گذشته در مرحله فینال در برابر سره نا ویلیامز حاضر شود.

سره نا ویلیامز تنیسور 31 ساله در صورت پیروزی به هفدهمین عنوان قهرمانی اش در گرنداسلم ها دست یافته و با رکورد راجر فدرر تنیسور سوئیسی در بخش تنیس مردان مساوی خواهد کرد. همچنین از نظر کسب عنوان قهرمانی در گرنداسلم ها در بخش بانوان پس از مارتینا ناوراتیلووا و کریس اورت در سکوی سوم تاریخ تنیس جهان خواهد ایستاد. مترجم : بهرام افتخاری.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها