دومین جشنواره فیلم اولی ها با نمایش آثار 418 فیلم ساز از امروز تا 19شهریور در دفاتر60 گانه انجمن سینمای جوانان آغاز شد.
کد خبر: ۵۹۴۷۶۹
آغاز دومین جشنواره ملی فیلم اولی ها

به گزارش واحد مرکزی خبر، مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران در نشست خبری در دفتر انجمن سینمای جوانان گفت: فلسفه برنامه ‌ریزی و برگزاری این جشنواره، ایجاد فرصت برای نمایش آثار فیلم اولی هاست.

میرزاخانی افزود: در واقع جشنواره فیلم اولی‌ها محلی برای ارائه نتیجه خدمات آموزشی و ارائه آثار فارغ‌التحصیلان دوره‌های15 ماهه انجمن سینمای جوانان ایران است.

وی اضافه کرد: بیش از700 نفر در دوره آموزشی بیست و هفتم شرکت کردند که در چهار ترم به شکل همزمان در سراسر کشور برگزار شد.

میرزاخانی گفت:661 نفر به مرحله فارغ‌التحصیلی رسیدند که 418 نفر از آنان توانستند فیلم‌شان را به این دوره از جشنواره فیلم اولی‌ها برسانند و در نهایت از میان این تعداد،71 اثر به جشنواره راه پیدا کرد.

مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران افزود: به مسئولان دفاتر انجمن سینمای جوانان تاکید شده‌است که در کنار فیلم‌های بخش مسابقه، آثار هنرجویان خود را نمایش دهند و آنها را با آثار دفاتر دیگر مقایسه کنند.

در این نشست سعید ربیعی، معاون آموزشی فرهنگی انجمن سینمای جوانان، اسفندیار شهیدی، سعید شاه‌حسینی، مهناز مظاهری و احمد کاوری از استادان دفتر سینمای جوانان و داوران این جشنواره درباره مسائل آموزشی و ارتقای سطح علمی جوانان پس از دوره های آموزشی و ارائه آثار قابل توجه به جشنواره سخن گفتند.

در این مراسم  از کتاب «مدیریت تولید» نوشته محمدرضا پاسدار رونمایی شد.

این استاد دانشگاه با اشاره به کتاب «مدیریت تولید» گفت: در دهه‌های گذشته، تنها چهار کتاب در زمینه مدیریت تولید ترجمه شده است که امروز با گسترش سینما کمتر می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

محمدرضا پاسدار افزود: تلاش کردم با مطالعه آخرین کتاب های مربوط به مدیریت تولید، بخش‌هایی که می‌تواند در ایران مورد استفاده دانشجوی ایران قرار بگیرد خلاصه برداری کنم و در کتاب «مدیریت تولید» بیاورم.

فیلم های دومین جشنواره فیلم اولی ها در تهران 18و19شهریور در سینما فلسطین به نمایش در می آید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها