کرامتی، طائرپور، یگانه‌فر، معصومی و گودرزی

نمایندگان یونیسف، داوران ویژه جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان

چهار فیلم از تولیدات انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس با مضمون دوران شکوهمند مقاومت و پایمردی رزمندگان اسلام در جبهه های حق علیه باطل برای حضور در جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان پذیرفته شدند.
کد خبر: ۵۹۴۵۷۸
اکران چهار فیلم با موضوع دفاع مقدس در جشنواره فیلم کودک

انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس در بیست و هفتمین دوره جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان با چهار فیلم «بازگشت» ساخته سهیلا گلستانی، «حنانه» ساخته داریوش غذبانی، «ساچمه» ساخته فرخ حنیفی نژاد و «من آبادان رفتم جنگ» ساخته کریم لک زاده در این رویداد بین‌المللی حاضر خواهد شد.
فیلم کوتاه «ساچمه» درباره نوجوانی است که برای رزمندگان دفاع مقدس آذوقه و مهمات فراهم می‌کند و حالا می‌خواهد مخفیانه به جبهه برود.
همچنین فیلم «من آبادان رفتم جنگ»، داستان زندگی خانواده‌ای جنگ زده است که از آبادان به شیراز می روند تا مهمان خانواده‌ای شوند تا از جنگ در امان بمانند.
فیلم «بازگشت» نیز روایتگر زندگی خانواده‌ای است که برای درست کردن آش نذری دور هم جمع شده‌اند و منتظر بازگشت فرزندشان از جبهه هستند.
داستان فیلم «حنانه» هم درباره دختر بچه‌ای است که در شهر خرمشهر که در آستانه اشغال است، نقشی محوری در یک ماجرا پیدا می‌کند.
چندی پیش در دومین جشنواره میلاد سرخ نیز فیلم‌های فیلم «بازگشت» ساخته سهیلا گلستانی و «حنانه» ساخته داریوش غذبانی موفق به کسب جوایز این جشنواره شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها