دبیر سیزدهمین جشنواره ادبی شهید غنی‌پور داوران این دوره از جشنواره را در چهار بخش معرفی کرد.
کد خبر: ۵۹۱۷۰۴
داوران سیزدهمین دوره جایزه غنی پور معرفی شدند

محمد ناصری به برگزاری سیزدهمین دوره این جایزه تا پایان سال اشاره کرد و گفت‌: داوران دوره سیزدهم آثار را در چهار گروه داوری می کنند، در گروه داستان کودک، محمدحسن حسینی، ناصر نادری، شهرام شفیعی ، در گروه داستان نوجوان، حبیب یوسف‌زاده، علی‌اصغر جعفریان، بیژن قفقازی‌زاده.

در گروه رمان دفاع مقدس و انقلاب اسلامی؛ خسرو باباخانی، محمدعلی قربانی، نبی‌الله بابایی و در گروه رمان با موضوع آزاد نیز ابراهیم زاهدی مطلق، علیرضا متولی و محمد شجاعی، سیزدهمین جشن جایزه شهید غنی پور را داوری خواهند کرد.

وی با اعلام اینکه سیزدهمین جایزه شهید غنی‌پور در مسجد جوادالائمه برگزار می‌شود، اظهار داشت: چند دوره از این جشن به خواست مادر شهید غنی پور در مسجد جوادالائمه برگزار نشد؛ اما با درگذشت امیرحسین فردی؛ بنیانگذار این جایزه بناست که امسال این مراسم در مسجد جواد‌الائمه برگزار شود.

ناصری با بیان اینکه جای خالی استاد فردی را نمی‌توان پر کرد افزود‌:طی ۱۲ دوره از فعالیت این رویداد ادبی همه اعضا در کنار استاد فردی بودیم ، روند برگزاری این مراسم همانند سال‌های گذشته خواهد بود، با این تفاوت که امسال برنامه ویژه‌ای برای بزرگداشت از مرحوم امیرحسین فردی خواهیم داشت.

جایزه ادبی شهید غنی پور اسفند ماه امسال برگزار می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها