مستند «آقای خاص» مهرماه توزیع می‌شود

«فیروز کریمی» در شبکه نمایش خانگی

فیلم مستند بلند سینمایی «آقای خاص» به کارگردانی مهدی ‌برگ‌نیل و تهیه‌کنندگی جواد مزدآبادی آماده نمایش شد و مهرماه در شبکه نمایش خانگی توزیع می‌شود.
کد خبر: ۵۹۱۲۹۷
«فیروز کریمی» در شبکه نمایش خانگی

مهدی برگ‌نیل کارگردان مستند «آقای خاص» گفت: بعد از دو سال و نیم فیلمبرداری فیلم به اتمام رسید و با انجام مراحل صداگذاری و تدوین فیلم آماده نمایش شد.

وی افزود: فیلم در سه فاز  تولید می‌شود که فاز اول آن درباره زندگی شخصی، فاز دوم موفقیت‌های ورزشی و فاز سوم نیز در خصوص حاشیه‌های این مربی ورزشی است.

برگ‌نیل درباره استفاده از چهره‌های مطرح در این فیلم گفت: از چهار بازیگر مطرح سینما به عنوان راوی _ مجری در کنار فیروز کریمی بهره بردیم. آخرین صحنه‌های فیلم با ضبط تیتراژ پایانی اثر با حضور فیروز کریمی و مجید یاسر در استودیو به پایان رسید. تیتراژ پایانی فیلم به خوانندگی فراز تاجیک آماده شده است.

کارگردان این مستند تاکید کرد: فیلم آماده نمایش شده است و اوایل مهر ماه در شبکه نمایش خانگی توزیع می‌شود. تلاش می‌کنیم تا دو یا سه اکران خصوصی در تهران و شهرستان داشته باشیم.

بنا بر این گزارش، فیروز کریمی که از جمله چهره‌های پرحاشیه فوتبال است دستمایه‌ تولید یک مستند بلند با عنوان «آقای خاص»شد.

در این مستند چند تن از بازیگران مطرح سینما و تلویزیون از جمله بهنوش بختیاری، پژمان بازغی، سام درخشانی و مجید یاسر به عنوان مجری – راوی حضور دارند.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها