نماینده اصلاح‌طلب مجلس مطرح کرد؛

شباهت دولت روحانی با دولت احمدی نژاد

نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بررسی نقاط ضعف بودجه 92 نیازمند زمان بیشتری است از شباهت دولت احمدی نژاد با روحانی در خصوص مشکلات بودجه در ابتدای دولت سخن گفت.
کد خبر: ۵۹۰۶۸۶
شباهت دولت روحانی با دولت احمدی نژاد

غلامرضا تاجگردون در گفتگو با مهر در واکنش به اظهارات نوبخت مبنی بر اینکه تا 20 شهریور اصلاحیه قانون بودجه 92 به مجلس ارائه می شود اظهار داشت: دولت باید زمان بیشتری با بودجه 92 کار کند تا بر همه ضعف های این لایحه اشراف پیدا کند و همه نقاط ضعف لایحه خود را نشان دهد تا یک بار لایحه اصلاحی به مجلس ارائه دهد.

نماینده مردم گچساران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اشکالی که در سال 84 به وجود آمد این بود که دولت احمدی نژاد پس از روی کار آمدن فورا لایحه اصلاح بودجه را ارئه کرد اما به مرور با مشکلات بیشتری با قانون بودجه مواجه شد و مجبور شد چندین بار لایحه اصلاح بودجه به مجلس ارائه دهد نتیجه این روند این بود که اجرا بودجه عملا از دست دولت در آمد.

وی تاکید کرد: دولت باید بیشتر از 10 روز با این بودجه کار کند تا نقاط ضعف و قوت آن مشخص شود.

نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی در خصوص گمانه زنی ها برای معرفی نماینده پارلمانی رئیس جمهور گفت: مجید انصاری از سوی دولت اصلاحات در مجلس هفتم که مجلسی اصولگرا بود به عنوان معاون پارلمانی منصوب شد و به این دلیل که به مسائل حقوقی مسلط بود خوب کار کرد.

نماینده حامی دولت در خصوص واکنش منفی نمایندگان اصولگرا به انتخاب انصاری به معاونت پارلمانی دولت تصریح کرد: به نظر من مجلس به انصاری واکنش خاصی نخواهد داشت وی در نظام عملکرد شفافی دارد و مورد اعتماد بسیاری از مراجع تقلید است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها