همدستی زن با دو برادر در سرقت از مسافران

دستگیری سارقان با تیزهوشی کارگر «بی آر تی»

دو مرد که شبانه چادرهای مسافرتی افراد را در محوطه حرم مطهر امام خمینی(ره) پاره و اموال مردم را سرقت می‌کردند، دستگیر شدند.
کد خبر: ۵۹۰۵۲۲
سارقان سابقه‌دار در کمین چادرهای مسافرتی

به گزارش جام‌جم، چندی پیش مردی با حضور در پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران در شهرری، از سرقت اموالش خبر داد.

شاکی به ماموران گفت همراه خانواده‌ام به تهران آمده بودیم و بناچار شب را در چادری که در محوطه حرم امام خمینی(ره) برپا کرده بودیم، ماندیم. صبح متوجه شدیم چادر مسافرتی با چاقو پاره و وسایلمان شامل ساک لباس، پول و گوشی‌های تلفن همراه سرقت شده است.

با تشکیل پرونده‌ای، تحقیقات پلیس در این زمینه آغاز شد تا این که مسافران دیگری نیز با مراجعه به مرکز پلیس عنوان کردند اموالشان شبانه سرقت شده است.

ردپای دزدهای شب رو در سرقت از مسافران

ماموران با حضور در محل سرقت ـ محوطه حرم امام خمینی(ره) ـ و بررسی چادر‌های مسافرتی شاکیان متوجه شدند همه چادرها با چاقو و کاتر پاره و اموال شاکیان سرقت شده است.

جستجوی پلیس برای دستگیری سارقان ادامه داشت تا سرانجام روز‌های پایانی هفته گذشته ماموران از طریق تماس تلفنی یک شهروند مطلع شدند اموال درون چادر مسافرتی‌شان سرقت شده است. در پی این تماس، ماموران به محل حادثه اعزام و متوجه شدند اموال این مسافر نیز مانند دیگر شاکیان سرقت شده است.

دستگیری 2 سارق

ماموران به جستجوی خود در آن محل ادامه دادند تا این که ساعاتی بعد با مشاهده دو مرد که در حال گشتن اموال دو ساک بودند، به آنها مشکوک شده و هردو را زیرنظر گرفتند و متوجه شدند آن دو ساک متعلق به آخرین مالباخته است.

بنابراین آن دو سارق را دستگیر و به پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران در شهرری منتقل کردند.

اعتراف سارقان

متهمان اعتراف کردند برای یافتن کار به شهرری آمده و وقتی کار مناسبی پیدا نکرده‌اند، تصمیم به دزدی اموال مسافران گرفته‌اند. به این ترتیب که با شناسایی مسافرانی که در چادرهای مسافرتی در محوطه حرم امام خمینی(ره) اسکان یافته بودند، نیمه‌شب چادرهایشان را بریده و اموال موجود از جمله پول، گوشی تلفن همراه و پوشاک را دزدیده و متواری می‌شدند.

بنا بر این گزارش، برای هردو متهم قرار قانونی صادر شد. تحقیقات تکمیلی از آنها برای مشخص شدن دیگر جرایمشان ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
جواد
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
۰
۰
چادر مسافرتی ما را نیز در مرزن آباد به همین شیوه بریده ومبلغ 110000000ریال طلا به سرقت بردند كه متاسفانه از طریق كلانتری محل تاكنون مورد پیگیری جدی قرار نگرفته لذا امكان سرقت توسط متهان دستگیر شده وجود داشته لذا خواهشمند است تلفن تماس كلانتری مورد نظر جهت اعلام شكایت وپیگیری مال باختگان دیگر اعلام گردد
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها