وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مراحل قانونی تعیین اعضای هیات امنای تامین اجتماعی مبتنی بر پیشنهاد وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تصویب شورای عالی رفاه و تامین اجتماعی است.
کد خبر: ۵۸۹۲۰۹
عضویت مرتضوی در  تامین اجتماعی پایان یافت

در پی انتشار اخباری مبنی بر انتصاب مدیر عامل و ترکیب هیات امنای تامین اجتماعی، روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اطلاعیه ای به شرح زیر منتشر کرد.

با توجه به اخبار منتشر شده در خصوص ترکیب هیات امنای تامین اجتماعی به اطلاع می رساند مراحل قانونی تعیین اعضای هیئت امنای تامین اجتماعی مبتنی بر پیشنهاد وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تصویب شورای عالی رفاه و تامین اجتماعی است که با توجه به عدم تحقق شروط مذکور در تصمیمات اخیر هیچ گونه تغییری در ترکیب اعضای قبلی هیئت امنای مذکور از نظر این وزارتخانه صورت نپذیرفته و اعضای قانونی هیات امنا، اعضای قبل از تاریخ 1/5/1392 است.

بدیهی است پس از بررسیهای لازم ترکیب اعضای جدید هیئت امنا با پیشنهاد وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تصویب شورای عالی رفاه و تامین اجتماعی مشخص گردیده و به اطلاع عموم  خواهد رسید

با توجه به این اطلاعیه، به عضویت سعید مرتضوی و ناصر برهانی در هیات امنای تامین اجتماعی پایان داده شد. پیش از این طی احکامی این دو نفر به عنوان عضو هیات امنای تامین اجتماعی بدون تصویب شورای عالی رفاه و تامین اجتماعی  منصوب شده بودند.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها