به گفته نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان در دستگاه‌های مربوط به بحث آب، ضعف مدیریت، سوءتدبیر، کم‌کاری و ترک فعل و تخلف وجود دارد

خشکسالی مدیریت در سیل سیستان و بلوچستان

مدیرکل اداره راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان گفت: تمامی محورهای ارتباطی مسدود شده بر اثر طغیان رودخانه های فصلی و سیل در جنوب این استان بازگشایی شده لذا هیچ محدودیتی برای رفت و آمد خودروها در این منطقه وجود ندارد.
کد خبر: ۵۸۸۹۴۸
بازگشایی‌جاده‌های مسدود شده بر اثر سیل در سیستان و بلوچستان

ایوب کرد روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: محور ایرانشهر - مهرستان و مسیر فرعی خیرآباد به جاده ترانزیت، آخرین راههای ارتباطی مسدود شده بر اثر سیلاب فصلی در جنوب سیستان و بلوچستان بودند که با تلاش نیروهای راهداری بازگشایی شدند.

وی در ادامه اظهار داشت: تاکنون سیل ۴۰۰ میلیارد ریال به ابنیه فنی و راههای ارتباطی در جنوب سیستان و بلوچستان خسارت زده است.

او گفت: ۴۰۰ نفر نیروی راهداری همراه با ۲۵۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین برای نگهداری و بازگشایی مجدد راهها همکاری کردند.

بارش رگباری، طغیان رودخانه ها و جریان سیل در برخی شهرستانهای سیستان و بلوچستان طی دو هفته گذشته خسارات زیادی به تاسیسات زیر بنایی شهری و روستایی، بخش کشاورزی و دامی، راه و واحدهای مسکونی وارد کرد و جان هفت نفر را گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها