فرمانده انتظامی شهرستان انار استان کرمان از توقیف یک دستگاه سواری تویوتا کمری با 56 میلیون ریال خلافی در روز گذشته خبر داد.
کد خبر: ۵۸۸۷۷۶
توقیف تویوتا با خلافی 56 میلیون ریالی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، سرهنگ جعفر غضنفری گفت: ماموران پلیس راه این شهرستان روز گذشته هنگام نظارت بر تردد خودروها و کنترل ترافیک در محور انار – رفسنجان، یک دستگاه تویوتا کمری را به دلیل ارتکاب تخلف متوقف کردند.

وی افزود: پس از بررسی و استعلام به عمل آمده از سامانه پلیس مشخص شد که خودرو دارای جریمه به مبلغ 56 میلیون ریال می باشد و تاکنون نسبت به پرداخت مبلغ مذکور هیچ اقدامی نشده است.

فرمانده انتظامی شهرستان انار خاطرنشان کرد: در راستای اجرای تبصره ماده 8 و بند (د) ماده 10 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، ماموران پلیس راه این وسیله نقلیه را به علت تخلفات مکرر، توقیف و روانه پارکینگ کردند تا خلافی خودرو پرداخت گردد.

سرهنگ غضنفری با اشاره به اینکه صاحب تویوتا کمری به تازگی خودرو را خریداری کرده و از مبلغ جریمه آن بی اطلاع بوده است، افزود: شهروندان قبل از هر گونه خرید و فروش خودرو، می توانند با مراجعه به دفاتر پلیس +10 از وضعیت خلافی و جرائم احتمالی خودرو مطلع شوند تا هدف سوء استفاده سودجویان و بزهکاران قرار نگیرند.

newsQrCode
برچسب ها: خلافی خودرو
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها