جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از اقدام صداوسیما در پوشش و پخش زنده جلسات بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت یازدهم قدردانی کردند.
کد خبر: ۵۸۸۶۵۵
قدردانی نمایندگان مجلس از رسانه ملی

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مهدی کوچک‌زاده، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در این خصوص اظهار کرد: رسانه ملی در انعکاس بررسی صلاحیت‌ها پرتلاش ظاهر شد.

وی ضمن قدردانی از زحمات کارکنان صداوسیما که پوشش این مذاکرات را برعهده داشتند، گفت: صداوسیما با نقش کلیدی و حساس خود توانسته در این موضوع در آگاهی‌بخشی به مردم نقشی موفق ایفا کند.کوچک‌زاده افزود: پخش زنده و کامل مذاکرات مجلس برای بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت آقای روحانی موجب شناخت واقعی مردم از وزرای پیشنهادی کابینه است و در مجموع کار صداوسیما بسیار پسندیده و قابل تجلیل بود.

حمید رسایی، نماینده مردم تهران در مجلس نیز با بیان این ‌که پخش مذاکرات از بهترین اقدامات صداوسیما بود، اظهار کرد: پس از پخش موفق مناظره‌‌های ریاست‌جمهوری که مخاطبان بسیاری در کشور داشت و تاثیر بسزایی در مشارکت عمومی در انتخابات گذاشت، اقدام صداوسیما برای انعکاس کامل و مستقیم مذاکرات مجلس یکی دیگر از کارهای بزرگ این سازمان به شمار می‌آید.

وی افزود: پخش مستقیم بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت یازدهم اقدامی خوب و موجب بالا بردن سطح سیاسی جامعه و بصیرت مردم بود و با این کار مردم شناخت بیشتری از وزرای پیشنهادی به‌دست آوردند.

احمد توکلی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی هم اقدام رسانه ملی را موجب افزایش آگاهی و فرهنگ سیاسی مردم دانست و تصریح کرد: پخش مستقیم جلسات و مذاکرات مجلس در واقع یک ساز و کار مردم‌سالاری و دموکراتیک در فضای رسانه‌ای جهان است.وی ادامه داد: این کار در واقع باعث گسترش آگاهی و پیام متقابل بین مردم و حاکمیت و در حقیقت موجب تقویت نظام است.

جواد کریمی‌قدسی، نماینده مردم مشهد نیز با مفید ارزیابی کردن اقدام صداوسیما در پخش زنده نشست‌های بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی اظهار کرد: این اقدام صداوسیما نشان از ظرفیت اعتماد به نفس نظام دارد و یک آگاهی‌رسانی عمومی به شکل واقعی را شکل می‌دهد.

وزیر کشور نیز از رسانه ملی برای پخش مذاکرات مجلس تشکر کرد.رحمانی فضلی با اشاره به این ‌که این کار در رشد آگاهی سیاسی مردم بسیار موثر بود، گفت: پخش مستقیم این جلسات و اظهارنظر نمایندگان موافق و مخالف توانست ارتباط خوبی میان مردم و مجلس شورای اسلامی برقرار کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها